18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Bijdrager
    macnick

Alternatief voor DockStar? [Opgelost]

Hoi,

Is er ook een alternatief voor DockStar?
    Ik vind zoiets wel handig dat rechtsbovenin je scherm het aantal nieuwe mails word getoont i.p.v. in je mail icoon in het dock.

Bijdrager
    Pieterr

Dat is toch precies wat DockStar doet?

Of bedoel je: is er een gratis alternatief ? [size=9:c04cac1f52](omdat ik te krenterig ben om $9.95 te betalen voor iets wat ik écht handig vind)[/size:c04cac1f52]

Bijdrager
    macnick

Nou ja, dat bedoel ik eigenlijk.

Dat jij misschien altijd meteen alles koopt, zonder verder te kijken of er ergens een gratis alternatief van is, dat is niet mijn probleem.

Bijdrager
    Pieterr

Omdat ik vandaag ik zo’n goeie bui ben dan: Mail.appetizer.

Bijdrager
    macnick

Sorry, ik zou wel weer gek zijn hoor, maar hoe kun je met dat programma een icoontje rechts bovenin een cijfer laten zien van het aantal nieuwe e-mails?

Bijdrager
    Pieterr

En ik zou wel gek zijn om net zo lang te zoeken totdat ik de perfecte “Chinese Copy” heb gevonden van DockStar…

Bijdrager
    macnick

Ik vroeg niet of jullie hem voor mij MOESTEN zoeken…

Ik vroeg gewoon of jullie nog iets wisten,

& het is NIET VERPLICHT !

_____

Sorry ben wat in een rare bui !!

Bijdrager
    Pieterr

Je hebt gelijk. En als ik nog eens tegen iets dergelijks aanloop, zal ik het hier posten.

Bedenk ook dat je door de kleine zelfstandige software-ontwikkelaar te ondersteunen (middels het betalen van een klein bedrag) de kans verhoogt dat er meer van dat soort handige programma’s in de toekomst voor de Mac beschikbaar komen.

Bijdrager
    Yaris
    ”Yaris

Ik wens Pieterr te feliciteren met zijn geduld en zijn volhardende bereidheid om andere mensen te willen helpen.

:wink:

Bijdrager
    Yaris

@Pieterr: helemaal gelijk.

”Yaris

Een trial is eenmalig. Als je het programma zo goed vindt moet je het maar kopen, dan hebben de makers er ook nog wat aan.

Bijdrager
    macnick

Dat is wel zo, maar kan ik iemand mij uitleggen:

WAAROM zou je het programma A kopen als B hetzelfde is maar dan gratis. Ik heb het gevonden het heet: Mail Unread Mail

Bijdrager
    Yaris

Prima, dan is het opgelost. Zet “Opgelost” in je titel.

Bijdrager
    Pieterr
    ”macnick”

Ik heb het gevonden het heet: Mail Unread Mail

Ik neem aan dat je bedoelt: Mail Unread Menu. En is inderdaad freeware.

”Mail

Donations
    Mail Unread Menu is freeware, and can be used without any restrictions whatsoever. However, your donations help to encourage development of the program and are greatly appreciated. If you would like to donate, you may do so here. Thanks.

Bijdrager
    Gates
    ”Yaris”
    ”Yaris

Ik wens Pieterr te feliciteren met zijn geduld en zijn volhardende bereidheid om andere mensen te willen helpen.

:wink:

Inderdaad. De antwoorden en vragen van de TS komen niet echt vriendelijk over.

Bijdrager
    hetiszover

Dan moet pieterr dat maar niet in zijn eerste reactie zetten. Sommige mensen kopen niet alles want die hebben die luxe niet die pieterr wel heeft en daar kan ook rekening mee gehouden worden.

Maargoed, het is opgelost en dat is alleen maar mooi. Al snap ik zelf niet waarom je je mail boven en beneden wilt zien:P

Moderator
    Night

Wellicht omdat TS zijn dock op auto-hide heeft staan;)

Bijdrager
    Pieterr

Kwam net toevallig nog deze pagina tegen: Hawk Wings: Plug-ins for Apple Mail. Staan de in dit topic genoemde programma’s in, plus[size=18:17ab5baab1] veul [/size:17ab5baab1]meer…

Bijdrager
    Pieterr

Een posting die mogelijk later nog eens interessant kan zijn voor de TS: http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?p=2051431#2051431

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.