8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    lunapics

Alternatief voor de Airport Express

Hallo,
    Is er een alternatief voor de Airport Express (om aan mijn Airport Extreme te koppelen).
    Dus iets goedkopers?
    Dank:)

Bijdrager
    formulefan

speakers die je op wifi kunt aansluiten. Voor de rest zou ik het niet weten.

Bijdrager
    computer space

Heb je de muziek/printoptie nodig, of alleen netwerk?
    AE is nog maar 99 euro trouwens.

Bijdrager
    lunapics

Ik heb al de aiport extreme en wil het netwerk versterken wel print maar geen geen muziek etc.

Bijdrager
    formulefan

dan kun je beter een versterker er tussen zetten. die staan overigens ook in de apple store, kan ze alleen niet meer vinden. gisteren nog wel.

je kunt dan toch de printer aansluiten op de usb poort van de airport extreme of heb ik dat verkeerd?

Bijdrager
    lunapics

Dat heb je helemaal goed maar de printer wil ik ergens anders hebben, de Extreme staat in de woonkamer en de printer in de gang (waar die hoort).

Ik zit ook te denken om de boel de boel te laten en maar te gaan sparen voor de nieuwe Airport (groter bereik en sneller). Zou ik dan mijn oude Extreme kunnen koppelen aan die nieuwe en dan de oude in de gang bij de printer zetten?
    Ik hoop dat ik duidelijk ben, ik vind het de hele dag al vroeg.:P

Bijdrager
    formulefan

ja. dat zou kunnen, maar dat is wel een vrij dure oplossing vind ik. Als je nou gewoon een kabeltje trekt van de woonkamer naar de gang?

Of wil je graag alles draadloos?

Bijdrager
    formulefan

Je kunt natuurlijk ook zo’n kastje voor zo’n 50 euro kopen en dan je airport extreme op de gang zetten bij de printer.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.