9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    RW076

Alternatief toetsenbord

Goedenavond,

Ik zoek me een breuk naar een (web) winkel die een alternatief voor het Apple toetsenbord verkoopt.

Dit moet ik misschien even specificeren.

USB aansluiting (liefst niet met bijna 2 meter draad).
    Met Apple (en geen Windows) toetsen, liefs met speciale Apple shortcut toetsen (Mission Control zou echt gaaf zijn).
    Numeriek gedeelte of op zijn minst “normale” pijltjes toetsen.

Ik heb ooit in 2007 een Macally toetsenbord gekocht die helaas recent de geest heeft gegeven.
    Maar de winkel die hem mij verkocht had is inmiddels geen dealer meer. Macally zelf zegt dat in Nederland A-Mac de dealer is. Echter die vertikt (grappig) het om mij een toetsenbord te verkopen en Macally wil niet aan mij direct leveren.

Kijk je over de grens, dan komen er nare (kun je een extra toetsenbord van kopen) verzendkosten bij.

Wie kent nog een ander goed merk dat gewoon in Nederland verkrijgbaar is en zo ja waar?

Ps. Ik heb Ali, Wish, Geek, Marktplaats etc. al bekeken maar kan er zelf of niets vinden of ben niet bekend met het merk of de prijs komt wel heel erg dicht bij die van Apple (2e hands) terecht.

Je zou er bijna een alu-hoedje van gaan opzetten. Windows 1001 toetsenborden van onder de€25,- (nog bezorgt in 1 nacht ook)
    Apple ….. (krekels)

Bijdrager
    JoopJoopJoop

Bijdrager
    RW076

Super bedankt voor het meezoeken mensen. Met jullie hulp heb ik al meer gevonden dan voorheen zelf.

Ik zou erg graag dit toetsenbord vinden.
    Mochten jullie het ergens tegenkomen in een Nederlands/Belgische winkel (of een zoals amazon.de met redelijke verzendkosten) dan zou ik erg blij zijn.

Nogmaals bedankt.

Bijdrager
    Brombeer

Heb je de winkels op de kaart (find your dealer)  in die link al afgelopen? Alleen als je benoorden Zwolle woont is er niets in de buurt.

Bijdrager
    KarelWillem

RW076 op 22 februari 2018 om 21:09
    Super bedankt voor het meezoeken mensen. Met jullie hulp heb ik al meer gevonden dan voorheen zelf.

Ik zou erg graag dit toetsenbord vinden…..

Ja, dus? Was de link al niet eerder gegeven?

https://www.appelhoes.nl/MacAlly-MKEYE-USB-toetsenbord-Wit

En verzending is gratis.

• Deze reactie is gewijzigd 4 maanden geleden door  KarelWillem.

Bijdrager
    RW076

Mijn excuus en bedankt Willem. Ik zal me blind gestaard hebben op de adviesprijs van €25,- ( i.p.v. €40,- in de link)

maar top! Dank is groot.

Bijdrager
    KarelWillem

Haha, dat verschil is wel opvallend ja.

Wellicht nog even een van de andere dealers proberen (ik heb de A-Macs en alle dubbele vermeldingen er tussen uit gehaald)?

iPod-Cases.nl
    Uraniumweg 37
    3812RJ Amersfoort

Xando
    Broerstraat 3
    6511KK Nijmegen

Xando
    Diezerstraat 84
    8011RJ Zwolle

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.