15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    joostpleune85

alternatief spotplanet en werking spotlite..???

Beste,

ik maakte altijd prima gebruik van spotplanet.org. Helaas is deze site ermee gestopt.

Weet iemand goeie alternatieve sites..?
    Behalve ftd world, die ken ik al, opzicht een goeie alleen heeft niet zoveel of een slechte zoekmachine.

En heb wel spotlite geïnstalleerd, alleen krijg steeds de foutmelding met authentication failed fout 502,
    iemand ervaring met dit programma/fout???

Alvast bedankt voor de alternatieven!

Bijdrager
    McWouter

Ik gebruik nu nzbserver.com in combinatie met NZBVortex, werkt prima.

Bijdrager
    joostpleune85

thanks, ziet er goed uit, kan alleen series zoals arrow nog niet vinden

Bijdrager
    Tomas K

He Joost,

Heb je inmiddels al goed bruikbare alternatieven gevonden? Ook nog op zoek naar iets fatsoenlijks!

Bijdrager
    joostpleune85

@ Tomas K

nog steeds aan het teren op:

nzbserver.com en ftdworld.com.

(wel zie ik dat de database van deze sites, dus de ontbrekende series en films weer helemaal goed worden aangevuld, ook gaat ftd wat functies verbeteren, waaronder de zoekfunctie, dus er wordt aan gewerkt!)

Bijdrager
    Tomas K

jup, ik teer er ook op. En die zoekfuncties zijn inderdaad niet om over naar huis te schrijven. Verschrikkelijk. Dus goed dat ze er iets aan doen!
    overigens niet ontevreden over spots4all.com

Bijdrager
    ChrisSl

Ik heb spotlite wel werkend en werkt in principe perfect. Wat je nu wel ziet in de usenet-wereld is dat ze steeds meer nzb’s moeilijker vindbaar maken. Deze zijn dan vaak makkelijk te verkrijgen met het programmatje NZBmagic bijvoorbeeld. Zo kon je voorheen als je een serie wou (bijv. Californication Season 6 Episode 2) gewoon in je favoriete nzb site typen: ‘Californication.s06e02’ en kreeg je gelijk je nzb voorgeschoteld. Nu heet alles niet meer echt dat je het zelf kan zoeken, maar heet het bijv: ‘ NDFHA432ASF.nzb’. En dat is dan bijvoorbeeld Californication Season 6 Episode 2.

Dus Google even NZBmagic en je komt er wel uit:)

Bijdrager
    joostpleune85

Beste ChrisSI

Hoe heb jij spot lite werkend gekregen om ik heb nog steeds de fout authentication failed fout 502, geen
    idee wat dit is en mijn usenet gegevens kloppen allemaal. Hierdoor kan ik ook niet jouw handige app gebruiken.
    Hoop dat jij hier iets van af weet?

gr

Bijdrager
    ChrisSl

@joostpleune85

Ik heb niks specifieks ingesteld. Gewoon me server adres, gebruikersnaam en wachtwoord. En als poort 119 (is standaard). Wat wel soms problemen kan brengen is dat SpotLite niet geupdate kan worden als je al met diezelfde newsreader aan het downloaden ben. Maar jou fout 502 suggereerd wel dat je inloggegevens niet kloppen (of je Server Adres).

Bijdrager
    joostpleune85

@ ChrisSI

je hebt me op het uitstekende idee gebracht om alles nog een keer te checken, heb
    nu handmatig de password ingevoerd en hij daarna deed hij het wel. Dus een tip
    voor de mensen die hetzelfde probleem hebben; voer handmatig de gegevens in bij instellingen
    en dus niet kopiëren.

Ben erg tevreden met dit programma en spotlite heeft een flinke database die misschien nog
    wel groter is dan spotplanet.

FORUM opgelost!

Bijdrager
    HakanB
    Bijdrager
    Shmoo

Ik ben eerlijk gezegd wel een beetje klaar mee, steeds dat zelfde online FTD scriptje.

Maak mij maar weer wakker als er een serieus platform komt.

Bijdrager
    Bren

Hier nog een voor de verzameling(y)

http://nzber.net

Bijdrager
    nicj56

ik heb thuis op een andere pc spotweb en sabnzbd geinstalleerd, spotweb is op de nzbs op te halen en sabnzbd kan ze downloaden die 2 kan je koppelen.

Bijdrager
    timgvk

Neem eens een kijkje op http://www.binaries4all.nl/ hier vind je verschillende alternatieven, eveneens de werking ervan.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.