12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Geblokkeerd
    Bento

Alternatief iPod Classic

Nu de iPod Classic zal verdwijnen is mijn vraag wat nu de MP3 speler met de grootste capaciteit is? Ik ken alleen de Apple producten maar ik weet dat er ook nog andere merken spelers bestaan. Weet iemand welk merk / type de grootste capaciteit heeft?

Rob.

Bijdrager
    Racketeers
    Lid
    Pepperonie

Ik wilde zeggen de zune, maar daar is helaas de productie vandaag van ook gestopt.
    Verder is er niet heel veel meer met grote opslag capaciteit. Ben ook bang dat er niet veel meer zal komen. Het idee is namelijk dat het allemaal steeds meer muziek uit de cloud gaan streamen. Maar zolang we in Nederland nog belachelijke datalimieten hebben op onze 3g abonnementen, is dat ook nog niet ideaal en blijf ik nog trouw mijn classic gebruiken.

Bijdrager
    AppleStef

iPod Classic bestaat nog.

Bijdrager
    Afroman

Ik wou net zeggen, waarom al die ophef? De iPod Classic wordt gewoon nog steeds verkocht.

Bijdrager
    KarelWillem

Na elke Keynote verschijnt het volgende topic:

Nu de iPod Classic zal verdwijnen….

Inactief
    Anoniem

Vergeet dit bericht niet. Hier staat toch echt:

Het lijkt er nu echt op dat we volgende week afscheid moeten gaan nemen van de iPod classic.

Uiteraard is de classic nu nog te koop maar dit bericht impliceert dat het einde van de productie van de Classic aanstaande is. Dus om op zoek te gaan naar een alternatief lijkt me zeker legitiem. En ophef zie ik al helemaal niet.

Bijdrager
    Sascha

Sterker nog, de iPod Classic heeft ook een update gekregen. Nu (terug) met 160 GB geheugen.

Bijdrager
    Macosxachist

Die geruchten over het einde van de classic zijn misschien wel net zo betrouwbaar als de geruchten over de iPhone 5…:evil:

Bijdrager
    Afroman
    Meh1965 op 05 oktober 2011

Vergeet dit bericht niet. Hier staat toch echt:

Het lijkt er nu echt op dat we volgende week afscheid moeten gaan nemen van de iPod classic.

Uiteraard is de classic nu nog te koop maar dit bericht impliceert dat het einde van de productie van de Classic aanstaande is. Dus om op zoek te gaan naar een alternatief lijkt me zeker legitiem. En ophef zie ik al helemaal niet.

Dat komt omdat niemand die games koopt. Heb jij ooit gegamed op je iPod? Ik niet.

Bijdrager
    Bosdavid

Het doet niet ter zake, maar ik vond het wel een geestige waarneming:

Bijdrager
    KarelWillem

En nu in 2013 kun je de Classic nog steeds kopen.:lol:

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.