6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    apple1499

Alternatief firewall

We delen in ons gezin een computer. Mijn oudste broer werkt veel met photoshop maar door economische redenen moeten we het nu doen met een niet zo’n legale versie. Doordat Adobe geen informatie mag krijgen van photoshop omdat anders de versie geblokkeerd wordt werken we nu met een programmaatje genaamd “Little Snitch”. Er zit hier alleen een heel groot nadeel aan verbonden. Voor alles, maar dan ook alles wat we doen moeten we op “allow” drukken. Niet een keer trouwens! Nu zou ik willen weten of er hiervoor een alternatief bestaat waardoor andere accounts hier niets van merken. Want voor ons die van photoshop geen gebruik maken vormt dit natuurlijk een grote belemmering. Altijd maar op allow moeten drukken voor alles war je doet, dat werkt nogal tamelijk snel op je zenuwen… Bestaat er hiervoor een alternatief waardoor andere gebruikers op andere account hier niets van merken?

Bijdrager
    Pieterr

Mijn oudste broer werkt veel met photoshop maar door economische redenen moeten we het nu doen met een niet zo’n legale versie.

Photoshop Elements 9 kost 100 euro. Waarom koop je die versie niet? Daar kun je (bijna) alles mee wat je ook met de grote broer kunt. En dan ben je van het gezeik met illegale meuk af.

Bijdrager
    Yaris

Je hebt een probleem omdat je illegale software aan het gebruiken bent. Je weet dat we je dan volgens de forumregels normaal niet mogen helpen?

Auteursrechten
    Auteursrechten worden op OMT gerespecteerd. Het volgende is daarom niet toegestaan:

Hulp vragen of bieden bij het installeren van illegaal verkregen software
    Onder installeren wordt ook gebruiken verstaan.

Bijdrager
    apple1499

Nog even voor de duidelijkheid, ik bedoelde “firewall”, niet “firewire”!

Bedankt voor het advies, ik zal het eens overleggen. Als er nog andere suggesties zijn, laat ze maar komen!

Bijdrager
    Thoomas

Ik heb je een priv├ębericht gestuurd.

Moderator
    Pete.Z

Je hebt een probleem omdat je illegale software aan het gebruiken bent. Je weet dat we je dan volgens de forumregels normaal niet mogen helpen?

Auteursrechten

Auteursrechten worden op OMT gerespecteerd. Het volgende is daarom niet toegestaan:

Hulp vragen of bieden bij het installeren van illegaal verkregen software

Onder installeren wordt ook gebruiken verstaan.

Slotje dus.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.