4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    remisc

ALT en SHIFT in illustrator werken niet…

Ik werk even op iemand anders zijn mac en illustrator CS3 werkt niet lekker.

Schalen in verhouding met SHIFT en dupliceren met ALT werken niet:?

iemand een oplosing?? :innocent:

Bijdrager
    MouseMighty

Voorkeuren trashen? Nieuwe workspace aanmaken, kijken welke commando’s er aan die toetsen gehangen zijn?

Bijdrager
    Eduw

Ik heb dit ook soms. Net als het feit dat ik niet kan typen in de tekstvakken om mijn groottes in te geven…
    Als ik bijvoorbeeld nieuw document kies komt er een heel ander menu dan ik gewoon ben.
    Op de manier die MouseMighty uitlegt of zelfs gewoon het programma heropstarten is dit bij mij telkens opgelost.

Bijdrager
    shushishu

Heel toevallig heb ik vanochtend dit probleem ook, niet alleen SHIFT en ALT maar ook spatie toets werken ook niet.

Paar keer computer herstart, voorkeuren weggegooid bidden geen oplossing. En nu kom ik erachter dat als ik reageer venster van One More Thing open heb staan, dat die toetsen van Illustrator ineens niet meer werkt. Sluit ik de reageer venster dan is de probleem opgelost, echt heel gek! Het zal aan mijn computer liggen, maar vraag me af waarom dat invloed heeft op elkaar, ik gebruikt trouwens Firefox.

Wil niet zeggen dat dit ook de oorzaak is van de probleem van Remisc, maar je zal ook even naar kunnen kijken want wie weet……

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.