5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    sally

Alsof ik in de ban ben gedaan, maar het zijn maar bugjes.

De laatste keer dat ik mijn best deed om iets vermakelijks te schrijven voor dit forum, kreeg ik nog wel een melding dat er gereageerd was, maar de link ging nergens naartoe, en mijn post was onvindbaar.. En dat was de zoveelste keer dat zoiets gebeurde.

Gisteren en vandaag probeerde ik weer eens op het nieuws te reageren (Sterft Flash uit?) :

Flash (Safari) crasht bij mij vrijwel nooit (MacPro).
    Ik heb ook een eerste generatie Air, die krijgt het wel warm van Flash video maar ook wel van andere dingen (html5 video is wat dat betreft geen verbetering)
    Ondertussen is de FlashPlayer naar 10.2 gegaan en alweer een paar keer upgedate. Zoiets is hier geen nieuws meer, maar het is wel degelijk een verbetering.

(Dit poste ik gisteren onder Zakske, en dit is echt de zoveelste keer dat ik een post van mezelf om de een of andere reden niet meer terug zie.)

Overigens is er in Flash vanalles gemaakt dat tot de geschiedenis van het internet behoort (dat in de marge altijd zal blijven bestaan) en dat gewoon gezien moet kunnen worden als je dat wil. Internetapparaten die die optie niet bieden komen er bij mij niet in.

(en weer werd mijn post geen post; deze keer heb ik de tekst even bewaard, maar dit is wel de voornaamste reden dat dit forum voor mij meer een aflopende zaak is dan Flash. Dit gebeurt me gewoon te vaak)

(en weer en weer….
    Je komt er gewoon niet meer in als je iets vriendelijks over Flash wil zeggen..)

Wel deze mededing, die opzicht volkomen juist is:
    Duplicate comment detected; it looks as though you’ve already said that!

We proberen het nog een keer. Vanaf een andere computer. Ik heb een vermoeden dat het nu gaat lukken om een reactie te posten.
    Verder wil ik er nog even op wijzen: dat alles wat Flash irritant maakt, zeker in een andere vorm terugkeert, mocht Flash ooit verdwijnen..
    Streaming Flash video is makkelijk te vervangen. Maar de beste manier om in Flash gemaakte tekenfilms en animatie te bekijken, zal altijd middels de FlashPlayer blijven. Een beter vectoranimatie bestandsformaat is nog niet uitgevonden. etc, etc….
    Maar nee hoor, en na nog een poging:
    Duplicate comment detected; it looks as though you’ve already said that!
    Inderdaad. En zo heb ik langzamerhand wel genoeg tijd aan dit forum verspild. Eerlijk gezegd komt er ook wel bij dat het gebruik van Apple producten met de beste wil van de wereld niet meer gezien kan worden als iets dat, laten we zeggen, een band schept.

Bijdrager
    Pieterr

Je kunt vragen wat er zoal opgelost is aan bugs op OMT 2.x.
    Dat heb ik ook wel eens gedaan.
    Uiteindelijk krijg je dan een slotje op je topic en een vaag antwoord dat “er hard aan wordt gewerkt”.

Bijdrager
    Hansi2124

Dat “uiteindelijk” kan ook weleens heel snel zijn:wink:
    Gezien de uitgebreide uiteenzetting van Sally, stel ik voor om dit verder af te maken in het topic waar Pieterr al mee aankwam en wat Sally toch ook al eerder heeft gevonden, gezien de posting met dezelfde strekking aldaar.
    Eventueel copy/paste?:wink:

Bijdrager
    sally

Dat ik er een apart draadje van gemaakt heb, is om het wat alarmerender te maken en duidelijk hoe vervelend het voor een enkele gebruiker kan zijn dat een forum niet goed werkt.
    Dit zal natuurlijk niet alleen voor mij gelden.
    Hoedanook, ik ben er even helemaal klaar mee. Wat opzich ook weer niet echt een drama is.
    Hoe minder actief in de wereld van de sociale media, hoe beter het leven, merk ik de laatste tijd.

Bijdrager
    Hansi2124

Ik begrijp waarom je er een apart topic van hebt gemaakt en heb dat dan ook aan andere mods en beheer laten weten. Dus hierbij is de boodschap overgekomen.
    Maar dan toch graaf verder in het andere topic, indien gewenst.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.