15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:

Bijdrager
    gipsman

'Allo 'Allo in het jaar 0 na trump

Bijdrager
    Brombeer

Onze hoop is op zijn dochter gevestigd. Die heeft nogal grote invloed op papa Donald, maar omdat haar man van orthodox joodse huize is, doet ze het op zaterdag wat rustiger aan, en juist dan schijnt Trump de wildste tweets de wereld in te slingeren.

Bijdrager
    ernst.

Hoe dan ook: Iets zegt mij dat de inauguratie van Trump best weleens het scenario van Bush jr, zou kunnen krijgen.

Bijdrager
    Niels

Het zal ook niet bij eieren blijven, hij zal vast wel andere dingen naar zijn hoofd krijgen geslingerd.

Bijdrager
    ernst.

Vervelende is echter en ook raar is dat er steeds meer dingen nu naar buiten komen waaruit blijkt dat het nogal louche is wat Trump allemaal doet of heeft gedaan en het presidentschap gewoon doorgaat. Er moet toch iets van een veiligheidsmechanisme zijn die wanneer iemand voor het presidentschap gaat en er blijkt dat hij achteraf niet deugt op welk gebied ook,dat men dan het hem gewoon ontzegd?

Bijdrager
    hatolex

Maar van hetgeen naar buiten komt zijn helaas nog geen spijkerharde bewijzen geleverd.

Bijdrager
    Zakske
    ernst. op 13 januari 2017

Vervelende is echter en ook raar is dat er steeds meer dingen nu naar buiten komen waaruit blijkt dat het nogal louche is wat Trump allemaal doet of heeft gedaan en het presidentschap gewoon doorgaat.

Dat was ten tijde van John F. Kennedy niet anders; buitenechtelijke affaires, banden met de maffia, druggebruik.

Moderator
    Mac Daddy

Iets wat mij opviel bij die pers conferentie.
    2 elementen uit de speech. Hij had over de inauguratie dag en hoe ‘tremendous’ die wel niet gaat worden. Daar noemde hij dat er een aantal ‘tremendous, terrific’ bands, uit het leger geloof ik, zal laten optreden. En uiteraard zullen dat hele goede bands zijn, niets ten nadele van hen hoor, maar het is geen Beyonce.

Later had ie het over een business deal die hij had afgewezen met een ‘fantastic guy’ uit Dubai. ‘Tremendous man’ bla bla.

Die woorden gebruikt ie veel en ik heb nu al dat wanneer iemand anders ‘tremendous’ zegt, ik gelijk aan die kop van Trump moet denken. Maar de grote vraag is uiteraard hoe ‘tremendous’ die man uit Dubai werkelijk is als die bands ook ‘tremendous’ zijn. Het zou zomaar kunnen dat die man een gemiddelde kantoorklerk is die een geweldig idee heeft om een nieuw Trump product uit te brengen. Trump Steaks, Trump University en nu een Trump smartphone? Gat in de markt.

Maar uiteraard is inderdaad de beangstigende boodschap van deze persconferentie is dat ie bezig is om de pers tegen te werken. Ik geloof echt dat Trump een pathologisch leugenaar is en best wel een narcist.

Kennedy mocht dan banden hebben met de maffia en vreemdgaan (deed Clinton ook), maar toch had die nog ergens verstand van en kon zijn eigen ego opzij zetten om president te zijn. Trump kan dat zeker niet.

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 11 maanden geleden door  Mac Daddy.

Bijdrager
    GoeieDag

Buitenechtelijke affaires zijn natuurlijk in het algemeen niks bijzonders, en zeker niet voor mensen (misschien eerder: mannen) die in zo’n soort positie zitten. Of het verstandig is, is een tweede, want het maakt je hoe dan ook kwetsbaar, bv voor chantage. Ik denk dat bij een man als Obama verstand prevaleerde boven piemel-drang. In een land als Frankrijk vinden ze het overigens niet bezwaarlijk, waardoor je ook niet chantabel bent.

Maar JFK en de maffia? JFK en drugs? De laatste gebruikte ie voor zijn chronische rugpijnen, maar wel ‘drugs’ uit de ‘drugstore’. Voor de rest zijn het enkel geruchten.

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 11 maanden geleden door  GoeieDag.

Bijdrager
    ernst.
    Mac op 13 januari 2017

Iets wat mij opviel bij die pers conferentie.
    2 elementen uit de speech. Hij had over de inauguratie dag en hoe ‘tremendous’ die wel niet gaat worden. Daar noemde hij dat er een aantal ‘tremendous, terrific’ bands, uit het leger geloof ik, zal laten optreden. En uiteraard zullen dat hele goede bands zijn, niets ten nadele van hen hoor, maar het is geen Beyonce.

Later had ie het over een business deal die hij had afgewezen met een ‘fantastic guy’ uit Dubai. ‘Tremendous man’ bla bla.

Die woorden gebruikt ie veel en ik heb nu al dat wanneer iemand anders ‘tremendous’ zegt, ik gelijk aan die kop van Trump moet denken. Maar de grote vraag is uiteraard hoe ‘tremendous’ die man uit Dubai werkelijk is als die bands ook ‘tremendous’ zijn. Het zou zomaar kunnen dat die man een gemiddelde kantoorklerk is die een geweldig idee heeft om een nieuw Trump product uit te brengen. Trump Steaks, Trump University en nu een Trump smartphone? Gat in de markt.

Maar uiteraard is inderdaad de beangstigende boodschap van deze persconferentie is dat ie bezig is om de pers tegen te werken. Ik geloof echt dat Trump een pathologisch leugenaar is en best wel een narcist.
    .

Leugenaars zijn meestal narcisten. Dat heb je goed gezien.

Ik moet vooral lachen hoe Trump met name naar CNN en de media in zijn algemeen, FOX NEWS uitgezonderd, uithaalt en ze van fake news betichten. Als er iemand is die de term fake news heeft uitgevonden en elke keer het gebruikt om zichzelf van alles vrij te pleiten,dan is het wel Trump. Ter memorie; Weten we nog zijn volharding over dat Obama geen Amerikaans staatsburger was. Hij wist het 100% zeker. Komt die grapjas maanden later een persconferentie houden om even ‘presidentieel’ te melden dat:

https://www.youtube.com/watch?v=WMFabeAdeJ4

Wat een clown.

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 11 maanden geleden door  ernst..

Bijdrager
    Niels

Het ergste is nog dat het hele circus om hem heen massaal staat te klappen. Maar goed ‘the greatest country on earth’ verdient natuurlijk ‘the greatest president’, nee, de VS heeft precies gekregen wat het verdient: een clown die nergens verstand van heeft en alles bij elkaar liegt, een perfecte afspiegeling van de gemiddelde Amerikaan.

Bijdrager
    Brombeer

Het probleem, Niels, is dat wij er ook van mogen moeten meegenieten. Als ik zie hoe volgzaam ons kleine koninkrijkje achter de VS aanloopt, dan vraag ik me elke vier jaar weer af waarom Nederland geen kiesmannen mag inbrengen…

Bijdrager
    koen
    NielsDam op 14 januari 2017

Het ergste is nog dat het hele circus om hem heen massaal staat te klappen. Maar goed ‘the greatest country on earth’ verdient natuurlijk ‘the greatest president’, nee, de VS heeft precies gekregen wat het verdient: een clown die nergens verstand van heeft en alles bij elkaar liegt, een perfecte afspiegeling van de gemiddelde Amerikaan.

Nee, dan Nederland, waar een lakei de grootste partij aanvoert.

Bijdrager
    hatolex

En nu dreigt er een malloot de grootste te worden, ach ja ieder land krijgt de leider die het verdiend

Bijdrager
    ernst.

Nog een paar dagen en dan kan de hele wereld een inauguratie meemaken die denk ik voor opschudding zal zorgen gezien de hoeveelheid aan demonstrerende en protesterende mensen langs de kant van de weg. Kortom GW Bush taferelen zoals ik in een eerder geplaatst YT filmpje al liet zien.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.