3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    stefonline

Alles werkt goed maar toch nog wat speciale iTunes Match vragen

Ik heb alles redelijk aan de gang en werkt op mijn idevices allemaal best goed. En als er iets niet goed gaat dan neem ik dat voor lief. Toch zijn er een aantal zaken wat ik nog niet begrijp/snap en waar ik over op internet ook niet zo snel iets kan vinden vandaar dat ik het hier even neerzet.
    Mijn situaltie

Door mijn wat aparte muziek smaak heel weining wat matcht met de store, echter heel veel wat geupload is.

macBook Pro (waar in iTunes al wat muzieklijsten in zaten)
    macBook Air (waar in iTunes al wat (andere)muzieklijsten in zaten)
    macPro(werk) (waar in iTunes al wat (andere)muzieklijsten in zaten)
    iPad (waar in iTunes al wat (andere)muzieklijsten in zaten)
    iPhone (waar in iTunes al wat (andere)muzieklijsten in zaten)

Dus op iedere device stonden andere afspeellijsten. Ik zag ook dat mijn 3 macs alle 3 naar de cloud aan het uploaden waren.
    Vraag: Staat er nou in mijn cloud alle muziek van al mijn computers? Is dit allemaal bij elkaar gestopt? Ik heb het idee van wel.

Vraag: Als ik nu van mij iPhone een playlist weg gooi is deze dan ook weg op al mijn andere devices? Dat wil ik natuurlijk niet. Maar op mijn iPhone past niet zoveel en ik wil daar niet teveel muziek hebben.

Vraag: Eigenlijk dezelfde vraag als boven. Als ik op mijn macPro op het werk iets weg gooi dan is het volgensmij ergens anders ook weg maar dat wil ik toch helemaal niet. Wie kan mij hier wat duidelijkheid in geven?

Bijdrager
    MauritsBD

Goeie vragen ik ben er ook wel benieuwd naar, maak anders even een afspeellijst aan en verwijder hem daarna weer. Het zelfde met een nummer;)

Bijdrager
    stefonline

Ik heb een afspeellijst met wat nummers van mijn iPhone gewist(deze was ook gedownload op mijn iPhone) en 1 seconden later was deze lijst ook weg van alle andere devices. Gelukkig had ik de mp3 files nog dus op mijn macPro heb ik weer een lijst gemaakt en deze mp3 erin gezet. En een paar seconde later wijs deze afspeellijst ook weer op mijn andere devices.
    Wat ik vreemd vind dat ze ook weer als gedownload op mijn iPhone staan……. Maar dat wil ik dus niet ik wil deze lijst streamen naar mijn iDevices en dus NIET downloaden.

Mijn bevinden tot nu toe zijn dan ook dat het goed werkt maar dat ik de logica nog niet snap.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.