9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    TinMachine

Alles synchroniseert, behalve mijn verslaving, muziek!

Zoals in het onderwerp staat: mijn iPhone 3G wil geen muziek meer synchroniseren! Ik ben er mee naar iFactors gegaan (probeer eens te bellen met Apple, en je weet waarom) en daar heeft men ook gezien dat ik alle vinkjes etc. in iTunes, alle opties, juist heb staan. Na het sychroniseren geeft hij ook geen melding dat er iets niet goed is, het lijkt allemaal ok. Maar dat is het dus niet, de muziek die ik erop wil hebben en ook had aangekruist staat er niet op. Alle software is up to date. Wie kan een muziekfreak (zie avatar….) uit de put helpen?:cry::cry:

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Is het nog steeds zo’n ramp bij de helpdesk van Apple? ;).

Herstel je iPhone eens volledig. Misschien dat het helpt.

Bijdrager
    hotel17

Restore in iTunes (eerst backupen)

Bijdrager
    TinMachine

Helaas, helaas. Ik beide opties geprobeerd maar het lost het probleem niet op. Wie o wie?

Sleutelbeheerder
    Night

Wie weet ligt het wel aan iTunes i.p.v. aan je iPhone…:?

Bijdrager
    TinMachine

OK, wat zal ik doen dan. Posten in een andere rubriek?

Sleutelbeheerder
    Night

Neuh dat is niet nodig, maar neem het in ieder geval in overweging.

Bijdrager
    TinMachine

Prima, ik wil ook best iets aan iTunes doen, maar ik heb een triljoen afspeellijsten, albums, hoezen enz. en ik ben als de dood dat ik dat kwijt raak. Erg he? Iemand een idee wat ik doen moet?

Bijdrager
    Pasav

Wat je kan proberen is een nieuwe itunes map maken, daar een paar nummers in zetten en die syncen. Kijken of dat wel lukt.
    Een nieuwe itunes bibliotheek maak je door itunes op te starten en je alt ingedrukt te houden. Kies een nieuwe naam. En zet daar dan wat nummers in ….

Succes.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.