5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    glieshout

alles synchroniseert behalve ibooks

Graag hulp bij het volgende probleem:
    ik kan notities maken op mijn mac, die zie ik meteen verschijnen op mijn iphone en ipad, ik kan een agenda item maken op mijn mac en die zie ik ook meteen op mijn iphone of ipad maar……. de boeken die ik in mijn bibliotheek van ibooks heb staan komen niet op mijn iphone of ipad terecht…..
    rare hoe kan dat?

Heb al veel gezocht op internet maar het nog niet gefixt, heel onhandig, en over al die andere zaken zo ontzettend tevreden maar ……dat rare ibooks wil niet doen wat al die andere programma’s wel doen (zoals: agenda en notites, die synchroniseren meteen….).

Bijdrager
    Renzsz

Die synchroniseren alleen via iTunes als ik het juist heb.

Bijdrager
    GoeieDag

Klopt.
    Alle zaken die niet zelf syncen, doe je via iTunes.
    iDinges aankoppelen, in iTunes selecteren vanuit de rechterkolom, naar de tab boeken gaan, en dan zie je alle boeken die je ook in iBooks hebt staan; gewenste selectie maken.

Bijdrager
    glieshout

oké dank voor de reacties
    raar dat ibooks niet gewoon synchroniseert via iCloud zoals het wel is in de agenda notities en zoals bij itunes match….

heb het anders opgelost: gewoon de gedownloade boeken (illegaal gedownload) per mail verstuurt naar eigen emailadres…
    op ipad openen en importeren in ibooks….. Bob’s your uncle….beetje meer werk maar het werkt!

Lukt overigens niet met boeken die netjes bij bol.com of andere legale winkel zijn gedownload….

Bijdrager
    Unlock32

Je kan ook gewoon dubbel klikken op een “illegaal gedownload” boek…boek verschijnt dan in iBooks en dan kun je na het aansluiten van de iPad
    de boeken synchroniseren.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.