3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Luc Laperre

Alles plots weg in Microsoft Outlook 2011 voor Mac‏

Geachte,

Ik ben nieuw op jullie site, pas aangemeld.

Ik ben hopeloos want gisteren bij het opstarten van het programma Microsoft Outlook 2011 voor Mac om zoals gewoonte mijn emails te lezen, was plots alles weg dus alle contacten, alle emails zowel postvak in als uit als verzonden of verwijderde….alles was weg. Ik vermoed dat mijn jongste zoon tijdens het wissen van gedownloade filmpjes verkeerd gewist heeft.

De prullenmand is eveneens helemaal leeg.

Op 13 februari heb ik een backup van mijn documenten van de laptop (MacBook Air) gemaakt en deze op een USB-stick gezet. Ik zie dat er eveneens een copie van de Microsoft User Data opstaat.

Ondertussen heb ik de accountgegevens terug gevonden en ben erin geslaagd om het account terug in te stellen en alle e-mails in Postvak IN terug op m’n scherm te krijgen. Echter alle Verzonden e-mails én al mijn mappen zijn verdwenen. Vooral de mappen zijn voor mij heel belangrijk.

Kan ik alsnog die gegevens (verzonden e-mails en mappen) terugplaatsen en hoe doe je dit, aub?

Ik ken weinig van computers!

Alvast bedankt bij voorbaat voor de hulp.

Mvg.

Luc Laperre
    © 2015 Microsoft Gebruiksrechtovereenkomst Privacy en cookies Ontwikkelaars Nederlands

Inactief
    Anoniem

Heb je de kopie van de “Microsoft User Data” folder in z’n geheel teruggezet?

Bijdrager
    GrannySmith

Als de data belangrijk voor je was heb je toch een backup en goed geoefend met een backup terug plaatsen.

Zo niet, niet getreurd want dan was de data klaarblijkelijk niet belangrijk genoeg voor je.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.