9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    PaulS

alles is reclame in mail

Wat moet ik doen om hiervan af te komen???
    voorkeuren weggooien en wat zijn dan mijn voorkeuren en waar staan ze?
    Het programaa bugt gewoon hoe kom ik hier van af zonder mijn postbussen kwijt te zijn???

bvd Paul

Bijdrager
    Nikita

Bij de Voorkeuren in Mail zelf kan je ook Regels aangeven. Wellicht gaat er daar iets fout. Of anders onder het kopje Reclame het een-en-ander aanpassen (ook onder Geavanceerd).

Bijdrager
    Marc

Ga op zoek naar Junkmatcher en installeer deze. De spams worden er dan allemaal uitgehaald.

Bijdrager
    de mossel

Ik hoor er meer over de laatste tijd.
    Ik zelf heb er ook last van.

Op macfreak.nl las ik ook al problemen mbt dit onderwerp.

Moderator
    Strifer

wat bedoel je nou? alle mail die je binnenkrijgt beoordeelt mail als reclame? of krijg je alleen maar reclame?

je kunt in de voorkeuren van mail onder reclame gewoon “stel opnieuw in” kiezen. probeer dat eens. mocht dat niet lukken, gooi dan eens alle voorkeuren van mail weg. je moet dan wel alles opnieuw invoeren in je voorkeuren, OOK je accounts.

Bijdrager
    lowfi

Toevallig last van image spam?

zo ja maak deze regel:

Werkt bij mij goed. Sws is het handig om mail te leren. Dus mails die erdoor glippen ondanks bovenstaande rule: shift command j

Bijdrager
    PaulS

bedankt tot zo ver…..

Bijdrager
    PaulS

Als ik nou mijn voorkeur van mail wil wegooien welke file is dat dan?
    en waar staat die?

Bijdrager
    Oppie

Voorkeuren staan in ~/Bibliotheek/Preferences (~ = Tuismap), en meestal als zo’n soort bestandje: com.apple.mail.plist.
    Programma stoppen, bestandje uit genoemde map halen, en bv op je bureaublad parkeren, prog. weer starten, en kijken of het helpt. Zoniet, kun je het ‘oude’ bestandje weer terugzetten, en vervang je daarmee de nieuw aangemaakte .plist.

Echter, één beperking: igv Mail moet je alle accounts wwe opnieuw invoeren, voordat je bij je mailtjes kan, dus bij Mail zou ik het niet doen, die .plist verwijderen.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.