9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    p-touch

Alles gratis te bekijken in appletv+?

Ik zit even met een vraagje, omdat ik zowel Netflix als appletv + heb.

Bij Netflix is het zo dat alle content in het abonnement zit, je moet dus voor geen enkele film/serie bijbetalen. Bij appletv+ zie ik echter bij sommige zoekresultaten een bedrag staan voor koop/huur. Moet er dan voor die content betaald worden?

Bijdrager
    Shmoo

Das gewoon wat vroeger iTunes content was. Films kopen en huren. Doen ze om Apple TV+ aan te vullen anders ben je na 17 seconde uitgekeken wat er allemaal qua aanbod is.

Inactief
    Anoniem

<p class=”cite”>p-touch op 10 december 2019 om 23:44</p>
    Ik zit even met een vraagje, omdat ik zowel Netflix als appletv + heb.

Huh?

Bijdrager
    Marsin Yaramis

geef me maar liever netflix

Bijdrager
    SvS

Er zit ook AppleTV+ bij, met eigen films/series die geproduceerd zijn door Apple. Net als wat je bij Netflix ook hebt met Netflix Originals.

Deze bij Apple zit onder tabje AppleTV+. (Onhandig tussen betaalde content) Als je proefabonnement hebt, zijn die paar films en series gratis. Ze zijn allemaal vrijwel nieuw en sommige series bevatten nog geen volledig seizoenen. Wekelijks komen er afleveringen bij. Aanbod is laag, dat klopt. Maar verwacht je dan al 50 films die in 1 jaar tijd gemaakt kan worden?

Bijdrager
    TheBigZ

SvS op 11 december 2019 om 07:08

Aanbod is laag, dat klopt. Maar verwacht je dan al 50 films die in 1 jaar tijd gemaakt kan worden?

Ik verwacht van een nieuwe afhaalchinees dat het aanbod groter is dan alleen Babi Panggang.

Bijdrager
    Shmoo

+1

Bijdrager
    polansky

<p class=”cite”>TheBigZ op 11 december 2019 om 07:33</p>

SvS op 11 december 2019 om 07:08

Aanbod is laag, dat klopt. Maar verwacht je dan al 50 films die in 1 jaar tijd gemaakt kan worden?

Ja! – Ik verwacht van een dergelijke dienst dat alle content die verkrijgbaar is verder gratis is te bekijken.
    Daarvoor betaal je dan een X bedrag per maand. AppleTV+ is één grote aanfluiting. Een dienst van niks!

.

De inhoud van AppleTV+ is te vergelijken met een Noord Koreaanse supermarkt en waarbij iedereen zich staat te verdringen om een ‘blikkie soep’. De rest is niet te vreten.

.

Netflix en Disney+ zijn populair omdat ze wel content kunnen bieden.
    Ik verwacht dat straks een groot gedeelte van de huidige kijkers van AppleTV+ afhaken op het moment dat het ze geld gaat kosten.

• Deze reactie is gewijzigd 1 maand geleden door polansky.
    Moderator
    Pete.Z

Gedoemd tot mislukken volgens mij, en dat is voor het eerst in jaren dat ik dat roep over een Apple product of idee. Zelfs de Newton zag ik wel zitten.

hopelijk heb ik het fout

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.