12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:

Bijdrager
    Zybbor

Alles blijft grijs en is niet afspeelbaar

Enthousiast wilde ik Sgt. Pepper van iTunes naar mijn iPhone sturen. Dat is gelukt alleen blijft op mijn iPhone alles grijs.
    Iemand een idee wat ik fout gedaan heb en hoe dit weer correct te doen of maken?

Alvast mijn dank.

Bijdrager
    Zybbor

Logisch dat niemand reageert. Heb het namelijk helemaal verkeerd verwoord. Excuses daarvoor.

Bijdrager
    KarelWillem

Lol. Volgens mij is het probleem duidelijk hoor.

Muziek op iTunes, overgezet naar iPhone.
    Maar op de iPhone niet afspeelbaar.

Bijdrager
    Zybbor

Beter gezegd, in iTunes blijft het grijs met een rondje ervoor. Maar blij dat het toch duidelijk was:-) Nu maar hopen dat iemand een oplossing heeft.

Bijdrager
    KarelWillem

Bijdrager
    Zybbor

Helaas is dit ook niet de oplossing. Maar toch bedankt!!

Bijdrager
    KarelWillem

Die grijze dot zie je dan ook in iTunes op je Mac?

Bijdrager
    Zybbor

Ja, die zie ik ok in iTunes. Als ik in iTunes kijk naar mijn iPhone en “Laatst toegevoegd” zie ik ze staan in het grijs met rondje. Maar ik ga straks even je bovenstaande tip opvolgen. Je hoort het daarna dan wel. Wederom mijn dank.

Bijdrager
    Zybbor

Helaas is het nu een compleet fiasco. Nu zijn alle nummers op de iPhone grijs en niet meer afspeelbaar. Meer dan 10000 grijze rondjes voor de nummers:-( Heb toch precies gedaan wat het filmpje aangaf. Jammer.

Bijdrager
    KarelWillem

Lol. In ieder geval wel lekker consequent.;)

Wat ben ik dan blij met Google Play Muziek (op die afgrijselijke naam na dan).

Niks geen geneuzel met synchroniseren.
    Alles wat ik op de Mac in iTunes kieper is gewoon afspeelbaar op de telefoon.
    En ja, ook op een iPhone.

Moderator
    Night

Misschien overal eens uitloggen uit iCloud en daarna opnieuw inloggen?

Bijdrager
    Zybbor

Heb ik gedaan, echter zonder resultaat. Ik sync trouwens met kabeltje eraan. Op de een of andere manier kan iTunes mijn iPhone niet vinden als ik het via Wi-Fi probeer.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.