13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    jeroengroter

Allerlei gekke fouten in iOS6, help!

Gisteren direct om 19:00 de update gedaan op m’n iPhone 4. Update verliep perfect, zonder fouten…. totdat ik de functies wilde gaan gebruiken..
    Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn met de volgende problemen (en wat eraan te doen is)

– Panorama: Ik heb onder OPTIES in mijn camera GEEN Panoramaknop
    – Kaarten: Ik heb linksonder GEEN 3D knopje
    – BT Map: Mijn BMW geeft GEEN sms of mail weer, terwijl ik onder instellingen wel “Toon berichtgeving” heb aangezet

Verder heb ik (nog) niks kunnen ontdekken, maar ik heb geen idee wat te doen… Iemand???
    Heb natuurlijk al een keer een volledige herstart gedaan, maar geen resultaat. Mijn collega’s hebben allemaal wel deze functies en knoppen, zonder hier verder iets aan gedaan te hebben in de instellingen. Vreemd. iOS6 is toch iOS6? Er is toch niet zoiets als een “half gelukte update”?

Bijdrager
    Hansi2124

[mod name=Hansi2124 url=/profiel/hansi2124]Topic hoort niet thuis in subforum One More Thing (wat alleen gebruikt dient te worden voor topics welke gaan over deze site, podcast of app van OMT). Daarom verplaatst naar dit subforum. Ook het plaatsen van hele lappen tekst als tags is niet de bedoeling en heb ik verwijderd.[/mod]

Bijdrager
    100percentme

Apple heeft bij de iPhone 4 3gs en iPod touch 4g een aantal functies weggelaten. Dit is omdat die processors dat niet trekken. Straks stuur ik een link met een overzicht welke features jou iPhone ondersteunt

Bijdrager
    Jeroen

iPhone 4 kent geen Panorama functie. Alleen de 4s.
    Ook ik heb op mijn iPhone 4 geen 3D knop in Kaarten. Op de iPad 2 wel.

Ik denk niet dat het aan iOS ligt maar aan de iPhone, niks aan te doen. Hebben de collega’s toevallig een 4s?

Bijdrager
    iPoLLuX

Kijk even welke features in iOS 6 ondersteund worden op je iPhone 4. Ik weet in ieder geval dat de panorama knop voorbehouden is aan de 4S en 5.

Bijdrager
    jeroengroter

Wat voel ik me een Harry zeg…
    Zit net te zoeken en zie inderdaad dat zowel Panorama als 3D alleen 4S is. Even wachten op de 5 dus…
    Wat ik wel hoop, is dat de vrijgegeven Bluetooth MAP wel werkt op mn iPhone 4. Is er iemand die al berichten en/of mails heeft kunnen lezen in zijn BMW? Mij lukt het niet… Ook alleen voorbehouden aan de 4S?

Dank voor de reacties.

Bijdrager
    Sander86

Al die opties zijn niet voor iphone 4

Bijdrager
    robin003

misschien helpt dit.

(lees vooral de kleine lettertjes onderin er staat niet voor niks achter sommige dingen een cijfertje)

Veel succes !
    mvg,
    Robin

Bijdrager
    jeroengroter

Dank je Sander/Robin… Ik heb alleen niet in het artikel kunnen vinden dat Bluetooth MAP niet voor de 4 is…. Weten jullie meer hierover??

Bijdrager
    robin003

bij mijn weten is dit niet iets specifieks dit zou volgens mij op alle telefoons moeten werken maar ik kan er bij apple in ieder geval weinig over vinden als ik nog wat vind dan zal ik het wel posten

Hopelijk heeft u nu genoeg informatie en gaat het werken!
    mvg,
    Robin.

Bijdrager
    Hansi2124
    jeroengroter op 20 september 2012

Is er iemand die al berichten en/of mails heeft kunnen lezen in zijn BMW? Mij lukt het niet… Ook alleen voorbehouden aan de 4S?

Dank voor de reacties.
    [mod name=Hansi2124 url=/profiel/hansi2124]Voor deze vraag gaan we verder in dit topic:
    http://www.onemorething.nl/community/topic/bmw-en-bluetooth-map
    [/mod]

Moderator
    unSOUND
    100percentme op 20 september 2012

Apple heeft bij de iPhone 4 3gs en iPod touch 4g een aantal functies weggelaten. Dit is omdat die processors dat niet trekken.

Ja, want een berichtje via Bluetooth naast een auto sturen is echt zwaar rekenwerk. Wake up. Dit is gewoon de vaste manier waarop Apple mensen zachtjes kleine irritaties voert om ze zo richting nieuwe hardware te sturen.

Inactief
    Anoniem

Op mijn Iphone 4S wel panorama functie op die van mijn vriendin niet.
    Misschien omdat ik een zwarte heb en zij een witte.
    Moet niet veel gekker worden.
    Iemand al een oplossing.
    Reset geen resultaat.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.