6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    HakanB

Alleen telefoonnummers iPhone backuppen/opslaan?

Weet iemand hoe ik alleen maar dan ook alleen de telefoonnummers op mijn iPhone can backuppen? ik wil mijn iPhone erasen/wissen en vervolgens clean install doen van de laatste iPhone OS.. de rest zoals fotos en muziek kan van mij part gewist worden maar ik zou graag de telefoonnummers willen backuppen en na de clean install zo gemakkelijk mogelijk terugzetten. ik heb gekeken in iTunes daar heb je het onderdeel contactgegevens en het synchroniseren daar van, maar ik denk dat dat slechts eenrichtingsverkeer is van adresboek naar iPhone, en niet van iPhone naar adresboek.. Ik heb namelijk niets in mijn adresboek staan, dus daarom ben ik bang dat als ik synchroniseer, mijn iPhone de lege adresboek overneemt en de tel.nrs op mijn iPhone foetsie gaan. Of is het tweerichtingsverkeer?

PS: ik heb geen MobileMe, of dat wat uitmaakt weet ik niet..

Alvast dank voor jullie medewerking :)

Bijdrager
    joerideleebeeck

De contacten synchroniseren tussen iPhone en de mac is wel tweerichtingsverkeer. Dus dat zou normaal wel moeten lukken.

Edit:
    Net nog even gecheckt: contact aangemaakt op de iPhone, staat nu gewoon erbij op de mac.

Je moet wel in iTunes bij info het vakje sycnhroniseer contactgegevens aanduiden dan;)

Bijdrager
    HakanB
    ”.joeri.”

De contacten synchroniseren tussen iPhone en de mac is wel tweerichtingsverkeer. Dus dat zou normaal wel moeten lukken.

OK thanks.. dan zou het geen probleem moeten zijn..:D

Bijdrager
    Oppie

Synchroniseren is per definitie tweerichtingsverkeer; dat is nl de betekenis van het woord.

Bijdrager
    HakanB
    ”Oppie”

Synchroniseren is per definitie tweerichtingsverkeer; dat is nl de betekenis van het woord.

ik had een keer muziek op mijn iPhone en niets in iTunes.. na het synchroniseren verdween al mijn muziek op de iPhone.. dus vandaar dat ik het voor de zekerheid even vroeg.

Bijdrager
    Oppie

Daar heb je gelijk in; maar hier gold bij synchroniseren dat de muziek ook minimaal op je Mac moest staan. En dat was weer een eis van de muziekindustrie om het (illegaal) overzetten van muziek van de ene computer naar de andere te voorkomen.

In feite was het natuurlijk precies tweerichtings verkeer: nadat je de foon voor de laatste keer aan de Mac had gehangen, heb je de muziek daar wegehaald en dat was dus het laatste commando wat ie dus prima synchroniseerde toen je ‘m weer aan de Mac hing… Alleen jammer voor jou.:wink:

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.