9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    boydenijs

Alleen primaire kleuren na aanmaken extra account

Hallo.

Ik ben nu zo’n 2 jaar de trotse eigenaar van een macbook met 10.4.11. Alles gaat geweldig. maar nu…………

Ik was bezig om een extra account aan te maken…dit was gelukt alleen toen ik terug ging naar mijn eigen account (beheerder) heb ik rare kleuren gekregen. Alles werkt wel alleen die kleuren zijn klote. Het ziet eruit alsof mn beeldscherm alleen primaire kleuren heeft.. hij doet dit alleen in mijn account. n…wat kan dit zijn en hoe op te lossen?
    Alvast bedankt.

Boy

Bijdrager
    bartje

Naar systeemvoorkeuren gaan, optie beeldschermen. Daar kun je kijken of je toevallig niet 256 kleuren of duidende kleuren aan hebt staan.

Bijdrager
    boydenijs

ja dat ik al gedaan…helpt niet:(

Inactief
    Anoniem

Herstart?

Bijdrager
    boydenijs

o dit geloof je niet..

Als ik in de account een screenshot maak van het gare beeld en ik open die afbeelding in de account waar hij het beeld wel goed is. dan is die foto ook goed.

Als ik 256 kleuren selecteer ziet het er wel beter uit dan bij 1 miljoen kleuren..

Bijdrager
    Afroman

Zwart op wit selecteren.

Systeemvoorkeuren –> Universele Toegang.

Bijdrager
    boydenijs

Ha bedankt! Nu is het gelukt. Dankjewel. Ik zag dat het verbeter contrast gedeelte helemaal naar maximum was geschoven.

Bedankt allemaal!

Sleutelbeheerder
    Night

Ja, het blijft leuk, al die problemen met universal access…..het zou standaard gewoon UIT moeten staan;)

Inactief
    Anoniem

willen idd weleens spontaan veranderen, ik heb dit met audio, mijn instelling wil nog wel is spontaan veranderen zodat geluid nog alleen maar uit linke box komt en dan moet ik handmatig de instelling terugzetten.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.