-
Dan gebruik je toch even Google?
Ik hoef toch niet van alles een link op te zoeken?……..Edit:
Ik ben echt de beroerdste niet, dus:
http://www.google.nl/search?client=safari&rls=en&q=pacifist+mac&ie=UTF-8&oe=UTF-8&redir_esc=&ei=6DH1TIOvF82hOraZjcUIDe zoekfunctie op OMT is daar ook goed in
Niet om vervelend te doen, maar vaak is het het beste om zelf ook wat na te pluizen. Als ik het op kan zoeken, kan jij het ook….
Dit alles goed bedoeld hoor.De zoekfunctie van OMT zuigt. Ik denk dat Mennodeb hier wel iets aan heeft.
Dank je maar die had ik al.
Maar het ging mij hierom:
Pacifist 2.6.4 is a shareware application that opens Mac OS X .pkg package files, .dmg disk images, and .zip, .tar, .tar.gz, .tar.bz2, and .xar file archives and allows you to extract individual files and folders out of them.Of te wel
dacht alleen aan een wat (beknopte) functieomschrijving
Mocht in het nederlands.
Heb het intussen, dus toch bedankt.Mennodeb op 30 november 2010Ik heb net een Macbook gekocht. Nu wil ik op mijn Imac alleen Iphoto installeren van de Applications Instal Disk.
Bespaar je de moeite. iPhoto staat al op je nieuwe MacBook.
EDIT: Aha. Je wilt de laatste iPhoto versie op een oudere iMac zetten. Dat mag eigenlijk niet.
Maar kan wel. En inderdaad, met Pacifist, zoals Hans al zei.UPDATE:
The file “/private/var/folders/D8/D8AW1EN0GNi531cNmXUOvE+++TI/-Tmp-/Pacifist Temp/14700/84815799fcd343cabbcb433bff1d0a5e Contents/ac79bcd4f30b4caba1fc30162770b122 Contents/d2da51a9729b4e3abc1fb9304bf8de03 Contents/iPhoto.mpkg” does not exist.
Heb ik weer:-(
Mennodeb op 30 november 2010ik heb toch de software gekocht voor thuis gebruik?
Als je het wilt installeren van de DVD die bij een andere Mac zat, mag het niet: de software op die DVD is alleen bedoeld om gebruikt te worden op de computer waar hij bij zat. Dat gezegd zal er niemand midden in de nacht bij je op de deur bonzen om te kijken of je niet op die manier op twee computers geïnstalleerd hebt
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.