19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Q:
    Bijdrager
    Mennodeb

Alleen Iphoto installeren van de mee geleverde CD

Ik heb net een Macbook gekocht. Nu wil ik op mijn Imac alleen Iphoto installeren van de Applications Instal Disk.

Bijdrager
    Hansi2124

Dat kan je het best doen met Pacifist.

Bijdrager
    Mennodeb

Dat kan je het best doen met Pacifist.

En dan hebben we het over…? Wat is dit nooit ven gehoord.

Bijdrager
    Hansi2124

Dan gebruik je toch even Google?
    Ik hoef toch niet van alles een link op te zoeken?……..

Edit:
    Ik ben echt de beroerdste niet, dus:
    http://www.google.nl/search?client=safari&rls=en&q=pacifist+mac&ie=UTF-8&oe=UTF-8&redir_esc=&ei=6DH1TIOvF82hOraZjcUI

Bijdrager
    Mennodeb

Niet zo kort door de bocht, dacht alleen aan wat een (beknopte) functieomschrijving:-)

Bijdrager
    Hansi2124

De zoekfunctie op OMT is daar ook goed in;-)
    Niet om vervelend te doen, maar vaak is het het beste om zelf ook wat na te pluizen. Als ik het op kan zoeken, kan jij het ook….
    Dit alles goed bedoeld hoor.

Bijdrager
    Hailstorm

De zoekfunctie van OMT zuigt. Ik denk dat Mennodeb hier wel iets aan heeft.

Bijdrager
    Hansi2124

Dat is echte onzin. Hoe kom ik anders aan de link?

Bijdrager
    Hailstorm

Laten we het ontopic houden. Ik hoop dat Mennodeb verder kan met de suggesties.

[size=1]Maar de OMT-zoekfunctie zuigt ongenadig![/size]

Bijdrager
    Mennodeb

Dank je maar die had ik al.
    Maar het ging mij hierom:
    Pacifist 2.6.4 is a shareware application that opens Mac OS X .pkg package files, .dmg disk images, and .zip, .tar, .tar.gz, .tar.bz2, and .xar file archives and allows you to extract individual files and folders out of them.

Of te wel

dacht alleen aan een wat (beknopte) functieomschrijving

Mocht in het nederlands.
    Heb het intussen, dus toch bedankt.

Bijdrager
    Mennodeb

Offtopic:
    Hailstorm ik heb een vreselijk goed scherm:-)
    Maar mee eens.

Dank één ieder, ga goedgemutst de avond in.

Bijdrager
    Hansi2124

Okay. Succes.

Bijdrager
    Pieterr
    Mennodeb op 30 november 2010

Ik heb net een Macbook gekocht. Nu wil ik op mijn Imac alleen Iphoto installeren van de Applications Instal Disk.

Bespaar je de moeite. iPhoto staat al op je nieuwe MacBook.

EDIT: Aha. Je wilt de laatste iPhoto versie op een oudere iMac zetten. Dat mag eigenlijk niet.:lol:
    Maar kan wel. En inderdaad, met Pacifist, zoals Hans al zei.

Bijdrager
    Mennodeb

EDIT: Aha. Je wilt de laatste iPhoto versie op een oudere iMac zetten. Dat mag eigenlijk niet.

Interessant (misscheien een andere topic): ik heb toch de software gekocht voor thuis gebruik?

Bijdrager
    Mennodeb

UPDATE:

The file “/private/var/folders/D8/D8AW1EN0GNi531cNmXUOvE+++TI/-Tmp-/Pacifist Temp/14700/84815799fcd343cabbcb433bff1d0a5e Contents/ac79bcd4f30b4caba1fc30162770b122 Contents/d2da51a9729b4e3abc1fb9304bf8de03 Contents/iPhoto.mpkg” does not exist.

Heb ik weer:-(

Bijdrager
    Pieterr

Je gebruikt de grijze DVD (Applications Install Disk) die bij je nieuwe MacBook zat? Of heb je een retail iLife DVD?

Bijdrager
    Jakko Westerbeke
    Mennodeb op 30 november 2010

ik heb toch de software gekocht voor thuis gebruik?

Als je het wilt installeren van de DVD die bij een andere Mac zat, mag het niet: de software op die DVD is alleen bedoeld om gebruikt te worden op de computer waar hij bij zat. Dat gezegd zal er niemand midden in de nacht bij je op de deur bonzen om te kijken of je niet op die manier op twee computers geïnstalleerd hebt:)

Bijdrager
    Mennodeb

Grijze DVD, die doet het dus niet, dus ze mogen bonken op de deur wat ze willen:-)

Bijdrager
    Pieterr

Draai je Pacifist soms direct vanuit de DMG? Zo ja, sleep het programma-icoon naar je Programma’s map en probeer het opnieuw.

19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.