6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    nigelllv

Alleen computers/instellingen op apple tv HELP

hallo,

ik lag rustig een serie te kijken via mijn apple tv toen hij er opeens mee uit schee. de itunes store laden hij niet meer, dus heb ik hem opnieuw opgestart. nu zijn alleen nog computers en instellingen beschikbaar. verder zijn er geen icoontjes meer!

weet iemand wat het probleem is of wat ik fout doe?

Lekker weer dit..

Bijdrager
    Sam Rijver

Hmm volgens mij heb ik dit ook wel eens gehad, opnieuw opstarten hielp volgens mij toen. Check ook of het apparaat wel verbinding maakt met het internet want anders kan het overgrote deel van de icoontje ook niet gebruikt (en dus misschien geladen?) worden. Er was paar dagen geleden ook een software update trouwens, altijd handig om bij te zijn.

Bijdrager
    nigelllv

@sam rijver,
    ik heb hem al een aantal keer opnieuw opgestart en zelf al een aantal keer ge ‘herstelt’.
    heel dat ding lijkt wel naar zijn grootje, instellen doet die nu al helemaal niet meer.

en als bonus gaat me scherm nu om de halve minuut op sluimer, de goden mogen weten waarom.

het liefst zou ik nu naar een flat rijden, en heel het zooitje naar beneden donderen, kelere wat word je hier sacherijnig van.

Bijdrager
    Sam Rijver

En je krijgt wel verbinding met het internet via het ding?

Bijdrager
    MacModus

Afkoppelen van je TV en je Apple TV aansluiten aan je Mac of PC en via Itunes laten herstellen. Dat lijkt mij de eerste stap die je moet doen.
    (aansluiten met wel een goede en juiste kabel)

Bijdrager
    aruba

Router resetten.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.