9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Pasav

Alle Users Verwijderen

Hoi,

Ik heb het ergens een keer gelezen maar kan het niet meer terug vinden.

Ik Wil een Mac Tiger installeren en alle updates draaien .. hierna wil de aangemaakte users weer verwijderen zodat de eerstvolgende keer de machine zo opstart dat het lijkt alsof die nieuw uit doos komt ..

Met dat verschil dat alle updates en programma er wel op staan …

Enig Idee iemand ..?

Alsvast bedankt …

Bijdrager
    Leander

“Sta toe dat gebruiker deze computer beheert” aanvinken bij een nieuw aangemaakte user nadat je alle updates hebt gedaan. Bij ‘oude’ user-beheerder “Sta toe dat… beheert” uitvinken en user deleten.

Bijdrager
    foobar
    ”Pasav”

Hoi,

Ik heb het ergens een keer gelezen maar kan het niet meer terug vinden.

Ik Wil een Mac Tiger installeren en alle updates draaien .. hierna wil de aangemaakte users weer verwijderen zodat de eerstvolgende keer de machine zo opstart dat het lijkt alsof die nieuw uit doos komt ..

Met dat verschil dat alle updates en programma er wel op staan …

Enig Idee iemand ..?

Alsvast bedankt …

volgens mij is de enige optie de stekker eruit trekken op het moment dat dat leuke filmpie na een schone install komt
    dan kan je dus geen updates draaien…

@leander
    : dat is niet wat ie bedoelt…?

Bijdrager
    Pasav

Zijn er echt geen andere manieren .. ?

Bijdrager
    Leander

Oh, nu vat ik ‘m: Pasav wil inclusief alle ‘first time’-introductieschermen (bling-bling nieuw).
    Nee, sorry dat zou ik niet weten.

Bijdrager
    Pasav
    ”Leander”

Oh, nu vat ik ‘m: Pasav wil inclusief alle ‘first time’-introductieschermen (bling-bling nieuw).
    Nee, sorry dat zou ik niet weten.

idd;)

Inactief
    Anoniem

Er is hier op het forum eens eerder zo’n vraag geweest, met een link erbij hoe je het kan doen, ik ben echter laatst al mijn bladwijzers kwijtgeraakt en kan hem niet meer vinden, iemand anders?

Bijdrager
    Pasav
    ”niekvangalen”

Er is hier op het forum eens eerder zo’n vraag geweest, met een link erbij hoe je het kan doen, ik ben echter laatst al mijn bladwijzers kwijtgeraakt en kan hem niet meer vinden, iemand anders?

Kijk dat zou mooi zijn ..:D Anybody … (zoek functie is toch nog steeds niet optimaal)

Bijdrager
    Pasav

Terug gevonden :
    In Singel User Mode :

/sbin/mount -uw /
    cd /private/var/db/netinfo
    mv local.nidb local.old
    cd ..
    rm .AppleSetupDone
    cd /Users
    rm -rf <user short name>
    reboot

en dan idd uitzetten

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.