10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:

Bijdrager
    mbaert

alle programmavensters in 1 kleur

Een tijdje geleden was er iemand die iets schreef over het uiterlijk van vensters, dat die liever allemaal in 1 kleur waren dan lichtgrijs, brushed etc. door elkaar. Weet iemand nog hoe dat programmatje heette waarmee dat gedaan werd?

Bijdrager
    imathieu

UNO
    Je moet maar eens op versiontracker kijken. :wink:

Bijdrager
    PietjePuk

Haalt wel merkelijk de performance naar beneden, zeker bij het opstarten van programma’s…

Bijdrager
    n8n
    ”PietjePuk”

Haalt wel merkelijk de performance naar beneden, zeker bij het opstarten van programma’s…

volgens mij vervangt UNO gewoon de interface-bestanden van Mac OSX door die van UNO. Ik merk iig niks van een performance daling

Bijdrager
    proud

ik eigenlijk ook niet… :?

Bijdrager
    PietjePuk

Ik had het eens getest op mn MacBook Pro, de programma’s starten toen merkelijk trager op, ze stuiterden echt meerdere keren meer dan anders. Mja, je kan het zowiezo testen en kijken wat je er zelf van/aan vindt.

Bijdrager
    Bitcrumb
    ”PietjePuk”

Larie & apekool;)
    Dat zal aan jou perceptie liggen waarschijnlijk:)

”i,N8N”

volgens mij vervangt UNO gewoon de interface-bestanden van Mac OSX door die van UNO. Ik merk iig niks van een performance daling

Correct.

Even quoten van de officiƫle F.A.Q.:

”Die

How does it works?
    UNO works in the “old skool” way, it themes Mac OS X in the “hardcore” way.

This means that, instead of leaving a process permanently running in the background waiting for your application to be launched and patching it (what can affect stability and performance), UNO runs once to install and once to uninstall, and works by actually replacing some graphic resources (after backing them up).

Does it affects system performance or stability?
    No. No process is left runnig in the background. And UNO leaves the resources files with the correct permissions, owner and group.

Groet;)

Bijdrager
    PietjePuk

Ok, blijkbaar ben ik verkeerd, srry voor de verwarring. (al is er denk ik niets mis met mijn opvattingsvermogen van de snelheid die ik ondervonden heb).:wink:

Bijdrager
    Bitcrumb
    ”PietjePuk”

Ok, blijkbaar ben ik verkeerd, srry voor de verwarring. (al is er denk ik niets mis met mijn opvattingsvermogen van de snelheid die ik ondervonden heb).:wink:

Er zijn natuurlijk genoeg externe factoren die daarop invloed kunnen hebben, zeker bij het opstarten van programma’s. Ik denk maar aan de invloed van RAM en het al dan niet swappen van gegevens van en naar het intern geheugen.

Maar ik twijfel dus niet aan je perceptie:P

;)

Trouwens, linkje naar het programma in kwestie:
    http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/27932

Bijdrager
    mbaert

’t is inderdaad UNO, bedankt voor de reacties. Werkt wel supermakkelijk trouwens.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.