4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    aneboko

alle nummers

In het muziekmenu van de ipod verschijnen onder “alle nummers” ook de verschillende uitvoeringen van één nummer onder elkaar (met de artiest).
    Het zou mooi zijn als de titel van zo’n nummer één keer verschijnt en als je dat nummer kiest, er een lijst met de albums waarop dat nummer voorkomt verschijnt.
    Is waarschijnlijk niet mogelijk, hè? Zal wel met bestandsnamen te maken hebben.

Bijdrager
    nookie

Nope, niet mogelijk.

Dat is een nieuwe functie die dan in de iPod ingebouwd moet gaan worden.

Het woord zegt het eigenlijk al: ”alle nummers”.
    Dus niet nog eens gerangschikt in volgende velden.

Bijdrager
    Nikita

In theorie moet het mogelijk zijn, want zowel iTunes als de iPod werken via een database met de muziek. Alleen geven ze die optie niet. Maar dit heeft niks met bestandsnamen te maken, die spelen voor iTunes / iPod geen enkele rol; het kijkt namelijk naar de data die in de ID3-tag staat.

Wat je overigens wel kan proberen, tenminste op de iPod touch en de nieuwste nano, is na het selecteren van dat nummer naar Cover Flow te gaan door je iPod te draaien. Dan krijg je volgens mij wel het album te zien, waar je op die manier weer naartoe kunt bladeren… Op de touch werkt het in elk geval.

Bijdrager
    Jiriman123

weet je wat je wel kunt doe is dat je een afspeellijst aan maakt en dat je daarin al die nummer sleept zo doe ik dat ook voor al mij albums die bij de zelfde artist horen

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.