7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    Nomen

Alle muziek weg.

Ik was ff een aantal mappen aant opschonen vanmiddag,de hele tijd geen iTunes aan,zet ik me computer net weer aan en wat denk je ? (nee je weet het niet):Geen liedjes meer en de ude indeleing van “Jaren 90 etc”
    Ik heb gelukkig wel wat mappen met liedjes staan ,maar heelveel heb ik niet in mappen,en nu is het allemaal weg,dat klopt eigenlijk niet want ik heb alleen de map documenten opgefrisd …

Bijdrager
    Turbanus

Dan zal het wel gestormd hebben op jouw Macje…..:lol:

Bijdrager
    MacBeer

In die map ‘documenten’ staat toevallig wél een mapje van iTunes waarin een bestandje staat dat de lokatie van je muziekmappen en de door jou aangemaakte mapjes bewaart. Dit XML bestand laadt iTunes iedere keer in als je het programmaatje opent.
    Als je dat mapje dus hebt meegenomen in je opruimwoede is het helaas pindakaas. Je muziekbestanden zullen er nog staan maar je moet iTunes opnieuw vertellen waar je muziek staat en apart je eigen afspeellijsten weer aanmaken.

Bijdrager
    mackerjack

bij mij staat dat gewoon in mijn map itunes in de map muziek …

Bijdrager
    Nomen
    ”MacBeer”

In die map ‘documenten’ staat toevallig wél een mapje van iTunes waarin een bestandje staat dat de lokatie van je muziekmappen en de door jou aangemaakte mapjes bewaart. Dit XML bestand laadt iTunes iedere keer in als je het programmaatje opent.
    Als je dat mapje dus hebt meegenomen in je opruimwoede is het helaas pindakaas. Je muziekbestanden zullen er nog staan maar je moet iTunes opnieuw vertellen waar je muziek staat en apart je eigen afspeellijsten weer aanmaken.

Bedankt Beer.
    Zo ver gevorderd ben ik niet:P
    Maarja,ik heb alle mappen na gekeken

Nu nog ff doorspitten naar al mijn muziek,ik denk LimeWire map.

EDIT:
    Ik heb een map verwijderd met iTunes data

Nouja,ik weet niet of ik dat deed maar er sdtaat nu een ander icon en andere naam.

Maarja ff wachten op Leopard :P(Time Machine)

Bijdrager
    macpro

Nope. Niet wachten op Time Machine.
    Je hebt nu al gemerkt dat je opeens belangijke data kwijt kunt zijn.
    Het gevaar kan dus elk moment toeslaan.
    Dus regel NU je backups.
    Voordat het een keer echt te laat is.

Bijdrager
    Nomen

Ik wat MP3s liggen hier (cds)
    Kijken of ik daar alles mee kan herenigen.

Slotje ?
    Ik vind het wel opgelost.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.