9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Vin

Alle mails kwijt-> waar staan ze in m’n backup?

ik heb ff snel een vraagje: waar staan al je emails van mail.app opgeslagen?? Ik ben namelijk al mijn emails kwijt door het installeren van een nieuw systeem…. maar heb gelukkig een backup op m’n iPod. Kan ik daar die emails nog uit extraheren??? Alvast bedankt

Bijdrager
    michelvdb

Die staan in ~/Bibliotheek/Mail

Bijdrager
    Vin

nog een probleem met mail: mail stop niet meer met :apple: – q maar wel met forceer stop. en verzonden emails komen niet bij verzonden te staan en inkomende niet bij inkomende mails dus kortom: al mijn mails zijn verdwenen!!! en blijven nu nog steeds verdwijnen……..

Bijdrager
    Vin

is het misschien mogelijk om mail vanaf de osx cd apart opnieuw te installeren??

Bijdrager
    Hobbes

Denk het wel.
    Weet je er bestaat hier zoiets als een “bewerk”-knop hoor

Bijdrager
    Vin

ja dat doe ik meestal ook wel maar nu ff niet omdat ik het heel snel, tussen neus en lippen door, poste….

ik kan overigens in ~/Bibliotheek/Mail wel bestanden vinden waarin emails van mij staan. Dit heb ik ontdekt door alle bestanden die bijvoorbeeld in “~/Bibliotheek/Mail/POP—@gmail.com@pop.gmail.com/INBOX.mbox” staan te openen. in sommige bestanden daarvan zag ik gewoon mails van mezelf zitten….

[size=18:365067929e]EDIT:[/size:365067929e][size=12:365067929e][/size:365067929e] ik heb net mail van de installatie cd opnieuw geïnstalleerd maar het wil niet helpen. Ook heb ik natuurlijk al de permissies hersteld enzo maar niets helpt tot nu toe!

Bijdrager
    markclausing

haal je mail dan weg uit die map, verwijder je mail voorkeuren in je ~/Library/Preferences en importeer daarna je oude mail.

Bijdrager
    ThinkApple

nieuw systeem?
    wat dan?

Bijdrager
    MacAttack

Klinkt als een Tiger probleem :sealed:

Waarschijnlijk heb je plug ins gebruikt in je vorige Mail.app, zoals die plug in om hotmail te gebruiken in mail. Wanneer je die verwijderd zal Mail terug naar behoren werken.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.