6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    hansenonline

alle mail wordt steeds weer opnieuw opgehaald

mail zorgt sinds zondag voor problemen alle mail die al opgehaald is komt weer opnieuw binnen. ik heb op een domein 3 adressen, maar die hebben alle drie een aparte inlog. ik heb nu maar 2 offline gezet en ga straks nog eens kijken of het aan active24 ligt. misschien heeft iemand anders nog een goed idee? ik heb de plist weggedaan, maar dan ben ik al mijn accounts kwijt. dus heb ik die weer terug gezet.

Bijdrager
    ajvankesteren

Mail staat wel ingesteld om opgehaalde mailtjes van de server te verwijderen?

Bijdrager
    Roesch

dat hoeft toch niet, ik laat het op de server staan, en het wordt wel gewoon 1x opgehaald.

Bijdrager
    Petje
    ”Roesch”

dat hoeft toch niet, ik laat het op de server staan, en het wordt wel gewoon 1x opgehaald.

Nee, dat moet dus wel.
    vooral bij @home

Bijdrager
    hansenonline

ja na een dag heb ik ingesteld, stond op een week geloof ik. maar dat heb ik al een hele tijd zo staan, dus vind ik het raar dat ik dit probleem nu heb.

Moderator
    Strifer
    ”Petje”
    ”Roesch”

Nee, dat moet dus wel.
    vooral bij @home

hoeft echt niet. slaat nergens op. ik laat alle mail ook een bepaalde tijd op de server staan zodat ik altijd mijn recente mail bij de hand heb.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.