14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

Alle links als tabblad in Safari

Als ik op bepaalde links klik op een site opent een nieuwe Safari venster. Is het mogelijk om alle links en dergelijke te openen als tablad ipv een nieuwe safari venster?

Bijdrager
    fatboysmart

Appeltje-klikken… kan volgens mij niet automatisch.

Inactief
    Anoniem

Het gaat niet met het appeltje. Je kunt wel met de crtl toets ingedrukt kiezen hoe je het wil openen. Jammer dat het niet makkelijker kan :(

Bijdrager
    fatboysmart
    ”Destiny”

Het gaat niet met het appeltje. Je kunt wel met de crtl toets ingedrukt kiezen hoe je het wil openen. Jammer dat het niet makkelijker kan :(

Nou, bij mij werkt het wel… :apple: + Klik, en de link komt in een nieuw tabblad.

Heb je in de voorkeuren wel de Tabbalk geactiveerd?

Inactief
    Anoniem

Ja heb ik aanstaan. Dan werkt dat blijkbaar niet op elke site. op mijn avans site opent ie blackboard gewoon in een nieuw venster :( Kheb een hekel aan al die losse vensters

Bijdrager
    Drexciyan

de Saft plugin installeren. daar kun je in de opties aangeven dat elke externe link (die dus een nieuw venster opent) in een nieuwe tab geopend word.
    werkt perfect.
    http://www.pimpmysafari.com daar kun je de plugin vinden.

dit zou een mooie standaard optie zijn voor Safari 3…

Bijdrager
    fatboysmart
    ”Destiny”

Ja heb ik aanstaan. Dan werkt dat blijkbaar niet op elke site. op mijn avans site opent ie blackboard gewoon in een nieuw venster :( Kheb een hekel aan al die losse vensters

Welke site is dat? Avans zeg mij niks. Dan probeer ik het even voor je.

Inactief
    Anoniem

Dan moet je inloggen :P Doe maar liever niet:P

Bijdrager
    1984

Firefox gebruiken

Bijdrager
    Oppie

Als in Safari niet wil ‘tabben’, dan zal het in FF ook niet lukken, lijkt me…
    Blijkbaar drukt een scriptje aan die link er een nieuw venster doorheen.

Inactief
    Anoniem

Dat saft kan best werken, maar dat kost weer geld:(

Bijdrager
    1984
    ”Oppie”

Als in Safari niet wil ‘tabben’, dan zal het in FF ook niet lukken, lijkt me….

FF kan nog veel meer om er overzichtelijk mee te werken https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/1457

Bijdrager
    Oppie

Dank je, maar ik ben al bekend met Mozilla (toen de browser ook nog zo heette, en niet FF, en werkte in OS 9) vanaf het prille begin, dus ik ken mijn klassiekers.
    Echter, ik prefereer duidelijk Safari voor het huis-tuin-keuken surfen….:)

(edit: spelfout)

Inactief
    Anoniem

Rare is wel dat ik op me gewone pc wel diezelfde link in een tabblad krijg. Kan het eraan liggen dat die site voor IE is gemaakt en niet voor Safari

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.