8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    Marito

[Opgelost] Alle kolommen verborgen in excel ….. ze moeten terug.

Hi,

Per ongeluk (vraag niet hoe) heb ik in een excel sheet ALLE kolommen verborgen.
    Weet iemand hoe ze terug te krijgen ?
    B.v.d.
    Marito

• Dit onderwerp is gewijzigd 3 maanden, 3 weken geleden door  Night. Reden: Topic opgelost

Moderator
    Night

Klik op het vakje met het witte driehoekje dat links van de kolomletters en boven de rij-cijfers staat en klik dan op [menubar] > format > row > unhide en/of column > unhide (afhankelijk van of je kolom-letters of de rij-cijfers nog ziet staan (of beide niet)).

• Deze reactie is gewijzigd 3 maanden, 3 weken geleden door  Night.

Bijdrager
    Marito

Heel hartelijk bedankt !
    Het werkt …. maar dat wist je al.

Moderator
    Night

Uhu ;-)

Bijdrager
    Marito

De mail had het over afmelden …. dat wil ik graag doen maar ik weet niet hoe.
    Er staat al [opgelost]

Moderator
    Night

Hoe bedoel je ‘Afmelden’? En welke mail?

Bijdrager
    Marito

Sorry, ik moet jou hier niet mee lastig vallen … ik kreeg een mailtje van OMT om me af te melden ….. van dit topic denk ik.

Moderator
    Night

Vreemd. Kun je me de inhoud ervan eens in een Privé-bericht* doorsturen?

*) ga met je muis over mijn avatar en klik op het driehokje. Kies dan voor ‘✉️ Privé bericht’.

[EDIT]
    Bedankt voor je bericht. Wat dit inhoudt is het volgende:
    Je kunt als je een topic aanmaakt, aanvinken dat je een e-mail wil ontvangen als er een nieuwe reactie is gekomen in jouw topic. Als je dat niet (meer) wil, kun je je hiervoor afmelden. Dat doe je door je openingspost te openen (op het driehoekje in je avatar naast de openingspost klikken en kiezen voor ‘bewerk bericht’) en deze optie weer uit te vinken.

Als een topic is opgelost, is het gewenst dat je dat even aangeeft in de titel (makkelijk voor mede-forumgebruikers; deze kunnen bij eenzelfde probleem gelijk zien dat dit topic ook de oplossing bevat). Dat kun je op dezelfde manier doen, door je topic te openen en het woordje [Opgelost] voor je titel te plaatsen. Dit heb ik nu al voor je gedaan.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.