26 berichten aan het bekijken - 1 tot 26 (van in totaal 26)
  • Q:
    Bijdrager
    hokkie

Alle iDevices nu te jailbreaken

Weet niet of dit hier genoemd mag worden, anders verwijder je dit maar…

http://blog.iphone-dev.org/
    iPhoneclub

Bijdrager
    Kevin.

Ik heb het net gedaan, en het werkt!

Bijdrager
    11642

Het is wel heel verleidelijk nu!!
    Al ben ik er eigenlijk tegen:(

Bijdrager
    LeonDemeijer

Direct na de release vanacht geprobeerd op mn nieuwe iPhone 4, werkt prima, kan nu wireless syncen met itunes:D

Bijdrager
    KarelWillem

Oei wat eng weer.:lol:

Goed. Ik ga mijn iPhone naar 4.0.1 gooien.

Als ik straks voor de buitenwereld een tijdje onbereikbaar ben weten ze hoe het komt.

Bijdrager
    Golfgast
    Bijdrager
    LeonDemeijer

probeerde ‘m net te restoren via iTunes aangezien er iets fout was gegaan in cydia, loopt nu vast tijdens restore..wat kan ik nu het beste doen? Hij is al 2 keer vastgelopen tijdens de restore.

Bijdrager
    xionix

zet hem in recovery mode en dan restoren, zou meestal moeten werken.

Bijdrager
    i93Jeffrey

Ik heb mijn iPhone ook gejailbreakt, nu wou ik vanochtend even wat installeren via Cydia en toen liep die vast! Nu blijft ie hangen bij het Appletje. Ik ben nu voor de 3e aan het restoren, maar dit duurt heel lang, ik heb idee dat hij gewoon vast loopt ofzo?

Bijdrager
    LeonDemeijer

Hij staat in al recovery mode, dat is het probleem, hij wil dus niet restoren, tenminste:
    hij doet een poging tot, maar loopt tegen het einde aan vast.

Bijdrager
    Osiso

En als je het via DFU-mode probeert?

Bijdrager
    11642

Als ik het zo hoor blijf ik wel app’es kopen ..:p

Graak je eigl handig af van zo’n jailbreak als je je bedenkt?

Bijdrager
    LeonDemeijer
    Osiso op 02 augustus 2010

En als je het via DFU-mode probeert?

Heb ik inderdaad als eerste geprobeerd.

Ik heb nu iTunes compleet verwijderd, Macbook opnieuw opgestart, en dat heeft gewerkt:D

@Goevaertsben, ja, als je de jailbreak wilt annuleren, dan restore je m gewoon via itunes.

Bijdrager
    Trat

@Goevaertsben
    Wat heeft dat met JB’en te maken? Alsof iedereen alleen maar JB’t om geen apps meer te hoeven kopen?

On topic, iemand een idee of deze JB voordelen heeft tov mijn bestaande redsnow 0.95.b5 JB op een 3G 4.01?

Bijdrager
    Devastation

Voor mij werkte voor mijn iPod touch Jailbreakme.com super

Voor mijn iPhone heb ik Redsn0w gebruikt, jammer dat je nog niet kan unlocken via Jailbreakme vind het geweldig werken

Bijdrager
    kaanmijo

Het lukt niet bij mij. Als ik naar die site ga, werkt het perfect, dan slide ik hem en dan staat er als ‘ie klaar is met downloaden ongeveer 1 seconde “Jailbreaking, sit tight” en dan vliegt Safari eruit :/ Ik heb ook hetzelfde als martini7 alleen mijn iPod Touch 2G is niet eens gejailbreaked volgens die site?

Bijdrager
    Trat
    Devastation op 02 augustus 2010

Voor mij werkte voor mijn iPod touch Jailbreakme.com super
    Voor mijn iPhone heb ik Redsn0w gebruikt, jammer dat je nog niet kan unlocken via Jailbreakme vind het geweldig werken

Unlock zal nooit via Jailbreakme gaan maar via ultrasnow die je in Cydia zal vinden…

Bijdrager
    Devastation

@Kaanmijo, probeer het dan is via jailbreakme.modmyi.com

Bijdrager
    i93Jeffrey

iemand wat te doen, mijn iPhone wil niet herstellen, heb het nu 5x geprobeerd, maar de iPhone blijft bij het laatste deel hangen.

Bijdrager
    kaanmijo

@Devastation

Nope, werkt niet

Bijdrager
    Sascha
    Trat op 02 augustus 2010

@Goevaertsben
    On topic, iemand een idee of deze JB voordelen heeft tov mijn bestaande redsnow 0.95.b5 JB op een 3G 4.01?

Daar ben ik ook wel benieuwd naar.

En wat ik mij ook afvraag is het volgende: Stel ik update in iTunes naar iOS 4.0.1 en zet mijn backup terug. Dan ben ik uiteraard mijn jailbreak kwijt. Maar als ik deze terug jailbreak, heb ik dan mijn bestaande ‘hacks’ (zoals 5 Icon Dock etc) terug (omdat deze in mijn backup zaten)? Of moet ik deze weer allemaal installeren via Cydia?

Graag hoor ik het antwoord. Bedankt alvast.

Bijdrager
    Devastation

@Sascha,

Deze moet je opnieuw installeren via Cydia

Geblokkeerd
    wout-l

Ik zit nu op IOS 3.1.3 (ipod touch 3g)
    Ik zit ook nog op een oudere versie van itunes (windows pc)
    Ik heb heel veel gecrackte Apps van instalous en met appsync 3.x in itunes staan.
    Moet ik nou eerst herstellen en naar IOS 4.0 gaan dan itunes updaten en dan mijn ipod opnieuw JB’en.
    Dan via cydia een nieuwe versie van appsync erop zetten zodat ik al die gecrackte apps weer kan syncen.
    Ik wil alleen horen of ik het goed doe of niet en zo niet wat er anders moet.

Bijdrager
    i93Jeffrey

Ik heb vannacht de hele nacht mijn iPhone laten herstellen (van 12:30 tot 10:00) en nu is ie nog niet klaar.
    Hoe kan dit? Hij blijft hangen op het laatste stukje, daarna gebeurt er he-le-maal NIKS meer,

Weet iemand hier een oplossing voor?

Bijdrager
    Thoomas

Heb je al geprobeerd te herstellen in de DFU-modus? (Dus niet in de gewone herstel-modus.)

Bijdrager
    i93Jeffrey

Ik heb het op 2 Macs geprobeerd, waar het niet wou.

en ik heb het nu op een Windows geprobeerd en nu doet ie het weer:)

26 berichten aan het bekijken - 1 tot 26 (van in totaal 26)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.