6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Geblokkeerd
    NI3LS

Alle foto's naar iOS lukt niet

Mijn allerlaatste poging om het weer te krijgen zoals het hoort: alle foto’s vanuit Foto’s op Mac naar Foto’s in iOS via iTunes.

Foto’s geeft duidelijk aan dat ik 2.141 foto’s heb. iTunes ziet slechts 1.306 foto’s. Hier gaat het dus al fout, ik krijg hier niet het volledig aantal te staan en dus ook niet alle 2.141 foto’s over naar mijn iPhone met iOS 9.3.3.

Apple al gebeld, ze snappen er niets van en krijg onzinnige antwoorden als ‘al hersteld?’ en ‘andere PC geprobeerd?’… schiet je dus weinig mee op, met die scriptvolgers.

Anyway: heeft misschien iemand een idee wat ik hier mee kan doen? Heb de bibliotheek al opnieuw opgebouwd, iPhone zojuist weer eens hersteld…

Ik moet zeggen dat Foto’s sowieso een drama is, pas na opnieuw opstarten van Mac wil Foto’s ook pas opstarten. Dat keer op keer. Maar dat terzijde. Ik wil gewoon heel graag al mijn foto’s zoals vroeg op mijn iPhone. Heb niet voor niets 64GB…

Bijdrager
    pruus

Worden jouw foto’s ook via iCloud opgeslagen? Er zit soms een vertraging in, ik zeg geen storing, dus een vertraging. Dan een tijd de foto’s met rust laten zodat alles gesynchrodiseerd kan worden met de cloud. Hou foto’s geopend op de Mac, want dat moet ook gesynchroniseerd worden. Er zit een soort naijl effect in bij foto’s. Soms is het bij de ene iPad al gesynchroniseerd en bij de andere iPad nog niet. Dus even de tijd nemen en proberen.

Geblokkeerd
    NI3LS

Geen foto’s in iCloud of PhotoStream. Staat allemaal uit. Lekker lokaal. Helaas, loopt ook niet soepel dus. Had wel iCloud aangezet, maar dat ging ook niet van harte.

Sinds Foto’s is het een drama.

Bijdrager
    pruus

Toch zou ik iCloud Fotostream een keer aanzetten en een tijd haar werk laten doen. Je zult zien dat je fotowerk overal ter beschikking komt. Wellicht een keer herstarten, fotostream aanzetten en neem de tijd. Mijn fotomap, inmiddels meer dan 5400 foto’s en video’s staan er in. Tip, gebruik ook Google foto, dan heb je altijd een back-up.

Bijdrager
    JoopJoopJoop

@pruus,

“Tip, gebruik ook Google foto, dan heb je altijd een back-up.

vraag, daarmee gelijk alle rechten op je eigen foto’s weggegeven aan Google?

Bijdrager
    pruus

Oh… je deelt niets via Facebook, etc?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.