10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:

Bijdrager
    vuurvreter

Alle dvd bestanden selecteren met handbrake

Ik heb een map Video_TS met meerdere bestanden.
    Hoe selecteer ik alle bestanden met handbrake?
    Ik heb de map Video_TS al geselecteerd, maar dan pakt hij maar 22 minuten van de film.

Aangezien de dvd meerdere hoofdstukken bevat, wil ik ze allemaal selecteren om 1 complete film te krijgen.

Graag jullie advies, je maakt er mijn kleinzoon erg blij mee.

Moderator
    Night

Ik doe dat met een al wat ouder progje, FFMpegX. Lees wel goed de installatie-instructies, want dat vergt nog e.e.a aan handwerk. Het standaard werk (‘gewone’ Video_TS en ander bronmateriaal) gaat gewoon door Handbreak.

• Deze reactie is gewijzigd 11 maanden, 3 weken geleden door  Night.
    • Deze reactie is gewijzigd 11 maanden, 2 weken geleden door  Night.

Bijdrager
    vuurvreter

@night

Heb je niets eenvoudiger?:mrgreen:

Bijdrager
    Beech

Ik gebruik dit programma.

Bijdrager
    vuurvreter

@beech

Ik kreeg de melding dat het programma niet alle bestanden ondersteunt, dus maar weer verwijderd.
    En dit betrof niet de trial versie:wink:

Bijdrager
    Beech

Zijn het .vob bestanden ?

Bijdrager
    vuurvreter

Volgens mij wel

Bijdrager
    vuurvreter

@alison

Bedankt, dit ga ik vanavond ff bekijken

Bijdrager
    marcanon

ik doe het net als Alison.

Als het een serie is die uit meerdere afleveringen bestaat dan iedere aflevering apart selecteren en aan Qeue toevoegen. (wel alle afleveringen een andere naam geven anders wordt de vorige overschreven en iedere keer evt taal en ondertiteling aanpassen).
    Als alle afleveringen in de wachtrij sta dan op start drukken en de rest gebeurd van zelf.

Moderator
    Night

Het is wel lastig om een film in verschillende delen/chapters als eindresultaat te hebben (want TS had het in zijn openingspost over een film).
    FFMpegX is zeer eenvoudig in gebruik als je even goed oplet bij de installatie en de standaard instellingen zijn (net als bij Handbreak) vaak afdoende.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.