6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    datismooi

Alle contacten op iPhone kwijt na installatie iOS 6

Heb vanuit mijn telefoon via instellingen IOS 6 update gedraaid (dus niet via de computer). Nu ben ik al mijn contacten kwijt, De contacten is gevuld met alleen mail adressen van ongeveer 10% van mijn eerdere contacten. voor de rest zie ik overal in de lijsten alleen nog maar telefoonnummers staan.

Ik heb geen reserve kopie gemaakt. mijn contacten heb ik ook nergens anders opgeslagen (heb ook geen mac) en voor deze update had ik geen icloud. Ik heb tijdens de update aangevinkt synchroniseer met icloud ( of zoiets)

Wie kan mij verder helpen. Ik kreeg de indruk dat de telefoon in het begin vanhet proces aangaf zoiets als: dat er een reserve kopie werd gemaakt. Wie kan mij vertellen of en hoe ik mn contacten terug krijg. Is die reserve kopie op de telefoon gemaakt en terug te halen? is de update ongedaan te maken of zoiets?

Bijdrager
    moller

Pleur die iCloud account eens van je iPhone af..?

Bijdrager
    moller

en die reservekopie… Die staat dus niet op je computer.

Dus je hebt daarvoor wel iets met iCloud gedaan vermoed ik..

Bijdrager
    datismooi

ik heb alleen nog een halfjaar oude reserve kopie op de comp. Die zou ik terug kunnen zetten maar dan ben ik veel kwijt. Bij mijn weten had ik geen icloud. die heb ik pas tijdens de instalatie van ios 6 aangevinkt

Bijdrager
    Hansi2124

[mod name=Hansi2124 url=/profiel/hansi2124]Topic stond in het verkeerde subforum hardware/iPhone. Ik heb het verplaatst en titel aangepast.[/mod]

Bijdrager
    datismooi

dank voor de aanpassing

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.