One More Thing » Community » Forum » Mac Software » Webdiensten » Alle bestanden die ik heb verwijderd, worden terug gezet, CC

Alle bestanden die ik heb verwijderd, worden terug gezet, CC

Profielfoto van Duchess72

Duchess72 op 17 juli 2017 #

Hallo,

Omdat CC niet goed synchroniseert en bestanden verwijderd waar ik niet om vraag, ben ik alles aan het nalopen gegaan, bestanden die ik niet meer nodig heb, heb ik gedeleted. Echter plaatst CC deze nu allemaal weer terug…. #vermoeiend.

Kan iemand mij hierbij helpen?

Zou dit te maken hebben met het vorige probleem van my mbt – confliceted copy from Macbook pro?

Hoop dat iemand mij kan helpen.

Groet,

• Dit onderwerp is gewijzigd 4 maanden, 1 week geleden door Profielfoto van Night Night. Reden: IN JUISTE SUBFORUM GEPLAATST (OMT is alleen voor forum-gerelateerde topics)
Profielfoto van Night

Night [moderator] op 17 juli 2017 #

Als jij ze op je Mac verwijderd, is het logisch dat CC ze weer terug plaatst (dat heet syncen).

In mijn beleving verwijder ik ze uit de cloud…

Profielfoto van koen

koen op 17 juli 2017 #

Wat is CC?

Profielfoto van Night

Creative Cloud (Adobe)

Staan de bestanden ook nog op je andere Mac (en staat CC daarop aan)?

Mijn MacBookPro is nog aan het syncen… maar krijgt dat bijna niet voor elkaar… (nog 25 uur! te gaan) hoewel ik die net heb laten upgrade naar een ssd schijf.

Dacht ook al dat dat wellicht er iets mee te maken heeft. Laat hem nu eerst maar ff uit-syncen… en ga dan weer verder op onderzoek.

Anders toch maar naar Dropbox, maar ja ik betaal wel elke maand flink voor dat hele adobe gebeuren…

Zag in de link die je mij stuurde trouwens dat dit probleem ook in 2013 al speelde, wel bijzonder traag dat zo’n grote jongen als Adobe dit niet onder controle krijgt.

Jij in iedergeval bedankt voor je reactie.

Profielfoto van koen

koen op 17 juli 2017 #

Welke Adobe apps gebruik je, er zijn genoeg alternatieven.

Profielfoto van Night

Ik was ook niet gecharmeerd van dat hele CC gebeuren. Ik houdt het liever zelf in de hand en ben terug gestapt naar CS

Over dit topic

Gestart op 17 juli 2017 door Duchess72

Laatste reactie door Night

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Heb je geen OMT account? Registreer je dan nu gratis!

Inloggen

of Wachtwoord resetten?