5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    OMT-fan

[Opgelost] Alle iOS apparaten tegelijk automatisch updaten mogelijk?

Ik heb de MacOS safety update vanmorgen geïnstalleerd.
    Tijdens het updaten rijst de vraag:
    Kun je iets bedenken waardoor alle apparaten tegelijk worden ge-update?
    Ik heb in huis 2 iPones, 2 iPads, 2 Macs en een Applewatch.
    Het zou toch aardig zijn als die via WiFi of via mijn Home-netwerk tegelijk in één keer ge-update kunnen worden.

• Dit onderwerp is gewijzigd 3 maanden, 2 weken geleden door  OMT-fan.
    • Dit onderwerp is gewijzigd 3 maanden, 2 weken geleden door  Night. Reden: Titel verhelderd
    • Dit onderwerp is gewijzigd 3 maanden, 2 weken geleden door  Night.
    • Dit onderwerp is gewijzigd 3 maanden, 2 weken geleden door  Night. Reden: Topic opgelost

Bijdrager
    abbenhui

Wat ik weet is dat je bij de meeste ‘grote’ updates de files kunt downloaden en bewaren (op je Mac bijvoorbeeld).
    Daarna kun je ze zelf distribueren naar de verschillende apparaten, waardoor je in elk geval maar 1 keer hoeft te downloaden.

Bijdrager
    KarelWillem

Kun je iets bedenken waardoor alle apparaten tegelijk worden ge-update?

Nee.

Bijdrager
    digilb

Dat wil je inderdaad niet. Technisch kan het misschien door in te loggen op je iCloud omgeven en te zeggen: “update alles”.
    Maar wat als het iemand lukt om een malafide update klaar te zetten en hem dan te pushen naar alle devices met een iCloud account?
    Zelf vind ik het erg fijn om mijn apparaten per stuk te updaten, voor het geval er iets met de update mis blijkt te zijn. Heb je altijd een werkend apparaat om te oorzaak te achterhalen:-)

Bijdrager
    madcat

OS X kan je wel automatische laten updaten, maar iOS niet

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.