4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    joosty

alla de iTrip voor een iBook

Wie weet of er een oplossing bestaat voor een iBook of Powerbook G4 zoals voor de iPod. Dat je je audio out kunt uit zenden via de FM kanaal? Kan dat met de ITrip zelf??? Machouse en Apple Center HTR zeggen van niet!?!!??!?

wie o wie

Joost

Bijdrager
    tijs

met de itrip zal het niet lukken want die heeft zo’n gekke plug, maar er bestaan waarschijnlijk wel fm transmitters die in een audio uit passen hoor.

http://www.ccrane.com/fm_transmitter.asp kan het precies wel, maar ik heb al wel ooit elegantere modellen gezien

Bijdrager
    Ruben

Als je het niet zo nauw neemt met de garantie (zoals ik meestal :-P) kan je die iTrip daar ook wel voor gebruiken, alleen zal je dat plastic lipje dat bij de iPod in de FireWire poort komt te zitten er even moeten afzagen. Dit lipje heeft, voor zover ik heb begrepen, als enige doel de iTrip netjes op zijn plek te houden. Als dat weg is kan je die 3,5 mm stereo jack gewoon in je iBook raggen. Kom je wel een beetje in de knoop met je externe monitor-aansluiting (als je die gebruikt), maar dan kan je altijd zelf nog even een nieuw snoerke aan de iTrip lassen. Maar zoals ik al schreef; dan kun je wel naar je garantie fluiten.:o (<- fluitgeluidje zelf toevoegen)

Bijdrager
    HSL
    ”iRuben”

Als je het niet zo nauw neemt met de garantie (zoals ik meestal :-P) kan je die iTrip daar ook wel voor gebruiken, alleen zal je dat plastic lipje dat bij de iPod in de FireWire poort komt te zitten er even moeten afzagen. Dit lipje heeft, voor zover ik heb begrepen, als enige doel de iTrip netjes op zijn plek te houden. Als dat weg is kan je die 3,5 mm stereo jack gewoon in je iBook raggen. Kom je wel een beetje in de knoop met je externe monitor-aansluiting (als je die gebruikt), maar dan kan je altijd zelf nog even een nieuw snoerke aan de iTrip lassen. Maar zoals ik al schreef; dan kun je wel naar je garantie fluiten.:o (<- fluitgeluidje zelf toevoegen)

dat hebben meerdere mensen op macnn ook al gedaan,.. werkt prima!:D

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.