30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 44)
  • Q:
    Bijdrager
    yoann

Aliens zijn belachelijk!

Bijdrager
    foobar

hoezo?

Bijdrager
    Freek.

Tsja, ik snap het doel en het nut van dit topic ook niet. Wat is je punt yoann?

Bijdrager
    Erikaatje

ik begrijp ‘m ook nie :o

Bijdrager
    Erikaatje

omdat er apple staat?

Moderator
    unSOUND

De vergelijkings-tabel is wel heel erg bijzonder opgesteld, zodat de Apple wel erg nadelig overkomt…

Bijdrager
    chonazz

Hij wil zeggen dat de laptop lelijk is!
    En ik ben het er mee eens:-)

Het bedrijf wil hier mee gaan concureren met appel en dell:-)

Bijdrager
    foobar

oke… ik volg het punt:
    ze hebben de simpelste apple ermee vergeleken, wat niet zo eerlijk is, maar wel handig
    en ze doen alsof appple poep is omdat er geen XP opdraait en er geen Intel processor inzit (terwijl dat eerste nou juist het geweldige is aan apple)

en ze hebben er wat onnodige troep ingestopt en de positieve punten van de appple weggelaten…

Bijdrager
    wjgmspeedy

Een Powerbook heeft geen intel processor en draait geen XP nee. Beetje vreemd om dat in die vergelijkingstabel te vermelden.

Bijdrager
    foobar
    ”chonazz”

Hij wil zeggen dat de laptop lelijk is!
    En ik ben het er mee eens:-)

Het bedrijf wil hier mee gaan concureren met appel en dell:-)

voor een windows-laptop isie best lollig qua uiterlijk

maar je kan er niet mee aan komen zetten, want komt nogal “nerderig” over, met die aliens

Bijdrager
    Freek.

Owja… ach, da’s vast marketing en reclame enzo van de Aliens. Oeioei, belangrijk. En ze liegen niet eens. Zo heeft de PowerBook inderdaad geen MS Windows XP Pro en geen Intel Celeron aan boord. Oké, tjek-tsjek… het wordt geen Alien.

Bijdrager
    Erikaatje

owja indd nu zie ik het pas..had beter moeten lezen, sorry:D

ja dit is indd wel heel lullig (echt om misselijk van te worden!!) ..en damn hoe lelijk kun je een laptop maken!!

Bijdrager
    foobar

voor ieder onderdeel waarbij je voor jezelf een yes-je neer kan zetten en bij een adner een no-tje heb jij een punttje waardoor je beter lijkt.

als jij zegt:

geluidskaart ik: ja
    ander: nee

dan is dat waar en lijk jij beter
    (dat die ander geen geluidskaart heeft maar een supergeluids-kaart is niet relevant)

Bijdrager
    AppleFlap

maar @yoann, lees unSounds signature eens:P

Bijdrager
    foobar

jou signature zegt ook genoeg:p

Bijdrager
    MauZ

wat moet je met 4 speakers in je laptop?
    hoog en laag effecten?

Bijdrager
    foobar

alle kleine beetje in je yes-no lijstje helpen:P

Bijdrager
    jerre

wat moet je met 4 speakers in je laptop?
    hoog en laag effecten?

Die had mijn macintosh powerbook 3400c in 1997 ook al.
    So whats new?:wink:

Bijdrager
    Mattnh

Dus.

Bijdrager
    Kyokushinkai

Ze maken zich wel een beetje belachelijk zo, bij mij althans. Dit is gewoon zware manipulatie of zeer grove onwetendheid.

Bijdrager
    PureLogic

Boeie, alsof Apple zo eerlijk is met de G5 vergelijkingen t.o.v. Intel CPU’s. Moet je opletten in 2006 zeggen ze exact hetzelfde alleen dan omgekeerd omdat ze willen dat je switcht naar Intel Macs i.p.v. dat je met je G5 blijft zitten.:P

Moderator
    Koen van Tongeren

weet je, eigenlijk lijkt t me wel een eer. het feit dat ze zich met apple vergelijken geeft aan dat ze de mac als concurrent zien. volgens mij is het voor het eerst in de laptop verkoop business dat apple zo serieus genomen wordt. :)

Bijdrager
    HSL

moet zeggen dat hij best netjes is.
    leuk geprijsd, totdat je er vergelijkbare spullen inzet.
    dan is hij ongeveer 200-300 euro duurder dan een powerbook.

de lijst is raar.

maar voor windows pc;s zijn de alienware;s wel leuke bakken.:)

Bijdrager
    MauZ
    ”PureLogic”

Boeie, alsof Apple zo eerlijk is met de G5 vergelijkingen t.o.v. Intel CPU’s. Moet je opletten in 2006 zeggen ze exact hetzelfde alleen dan omgekeerd omdat ze willen dat je switcht naar Intel Macs i.p.v. dat je met je G5 blijft zitten.:P

eigenlijk was de vergelijking een G5 met Mac OSX en een Pentium met Windows.
    dus als ze straks laten zien dat petuim eilenlijk sneller iis dan die G5 laat het alleen maar zien hoe slecht windows wel niet is voor je pc, soort os met de handrem aan.

Bijdrager
    MauZ

maar ik denk dat volgende generatie apple’s misschien gebruik gaat maken van de Cell Processors van IBM, tis maar een vermoeden… misschien moet ik deze in een andere topic plaatsen.

Bijdrager
    yoann

ik bedoelde dus dat die aliens zich nogal belachelijk maken. ik had het er eerder bij moeten vermelden maar jah… soms ben ik simpel van gedacht enzo… nu wat betreft die aliens, woohoow hip hip hooray hij heeft een subwoofer en 4 boxxen en nog een hele boel andere crap waar we eigenlijk weinig nood aan hebben… en jah, die vergelijking vind ik nogal dwaas, precies alsof deze computers wel degelijk te vergelijken zijn met elkaar, hun prijzen zijn trouwens ook hilarisch voor wat je maar krijgt. tot zover mijn preek!

Bijdrager
    XBL

Ach, bij Alienware betaal je voor het ‘design’. Maar als ik zo nodig een windows notebook zou willen, zou ik een iBook kopie nemen of een Dell notebook (ik weet het, het is vloeken in de kerk, maar deze vind ik niet lelijk).

Jochem

Bijdrager
    Rutger1981

Waarom moeilijk doen om een Windows bak … het blijft toch een windowsbak en dat zegt genoeg… Oh en over de laptops gesproken … volgensmij fikken ze af als je die 7200rpm schijf erin hebt zitten…Oh nog 1 ding …het blijft een windowsbak.

Bijdrager
    Pjotr

Leuk hoor die reclame. Inderdaad: ” no, heeft geen windows” komt wel zeer debiliserend over. Die Dell van net vindt ik trouwens nog niets. Zo’n asymmetrisch toetsenbord is al meteen verkeerd. Leuke metriaal keuze, kleur ook goed. Vormfout.

Bijdrager
    hydro
    ”XBL”

Dell notebook (ik weet het, het is vloeken in de kerk, maar deze vind ik niet lelijk).

Het valt ook wel reuze mee, maar moet jij eens drie keer (het kan ook al in een keer) raden waar het design vanaf is gekeken..tot op de wallpaper! Dat is dus gewoon 200% genept van :apple: .

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 44)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.