4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    morli

alias / link voor osx en pc

Weet iemand of er iets bestaat om een alias te creëren dat zowel op mac als pc te gebruiken is?

Ik werk in een hoofdzakelijk pc uitgerust bedrijf maar ben gelukkig in mijn mac afdeling. Nu ben ik al geruime tijd aan het zoeken of er iets bestaat waarmee wij ons MIS systeem (microsoft dynamics AX) een link kunnen laten maken die zowel door onze macs als de andere pcs gevolgd kunnen worden. Heb al heel wat gelezen over symbolic links en hard links maar iets dat op beide OSen werkt nog niets gevonden. Zou dit onbestaande zijn?

Alvast bedankt.

Bijdrager
    Pieterr

Ik heb ooit een artikel gelezen waarin werd uitgelegd hoe je één en dezelfde versie van je iTunes Library kunt gebruiken onder zowel OS X als Windows. Om dit voor elkaar te krijgen werd er gebruik gemaakt van Junction Points onder Windows. Misschien dat dit enigszins in de richting komt van wat jij zoekt…

Guide: Share your iTunes library between Mac OS X and Windows

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Als ik dat zo snel lees gaat dat wel alleen werken als je een NTFS-geformatteerde schijf hebt voor Windows (als je Windows XP of Vista gebruikt zal de schijf over het algemeen zo ingedeeld zijn).

Bijdrager
    morli

thanks, ga eens aan de slag met junction points. Eens benieuwd…

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.