7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    bep-mac

Algemene Moblie Me vragen

ik ben geen wiz-kid en hoop dat het installeren van Mobile Me met de nodige uitleg gepaard gaat… maar heb toch wat vraagjes:

1. Kan ik op elk moment beslissen de mail functie te beëindigen en alleen de i-disk te gebruiken ?
    2. als ik de mail functie wel gebruik dan laat ik dus m`n werkcomp. de -mail van de cloud afhalen… als ik dan later thuis het zelfde doe… staat alle mail nog op de cloud ? blijft het daar bewaart ? of verwijdert na elke maand ofzo?
    3. zijn er nadelen aan deze manier van mailen…b.v. als ik via de web-mail een reply uitzend is die dan ook in m`n uitbox op de werkcomp en op de thuiscomp. te zien..of alleen op de web-mail?

Hoor het graag! BM

Bijdrager
    Nielsvr

1) Ja, waarom niet? Wel zonde, je betaald voor beide
    2) Het loopt synchroon, dus als je op je laptop iets leest, of via webmail, loopt dat allemaal synchroon.
    3) Zie hierboven…

Bijdrager
    bep-mac

kan ik ook alleen een i-disk huren dan ? Ik dacht dat het niet meer te scheiden was.? :?

Bijdrager
    bep-mac

ooooh ik snap het ik betaal voor de i-disk EN de mail… dus beter gebruiken! got it! :lol:

Bijdrager
    victor93

ik had ook nog een vraagje: kun je mobile me ook gebruiken als je geen internet hebt ? dus als ik bijvoorbeeld op school zit met mijn ipod touch en ik heb daar geen internet kan ik dan nog steeds mijn mails binnen halen en mijn agenda syncen ?

Bijdrager
    Ian83

Niet op school, thuis wel natuurlijk.

Bijdrager
    JWB
    ”victor93″

…dus als ik bijvoorbeeld op school zit met mijn ipod touch en ik heb daar geen internet kan ik dan nog steeds mijn mails binnen halen en mijn agenda syncen ?

Waarmee zou je dat dan willen doen? Om mail te ontvangen en te syncen heb je internet nodig. Met een iPhone kan dat wel, omdat hij gebruik maakt van het GSM netwerk, een touch heeft die mogelijkheden simpelweg niet.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.