3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Toine van rijthoven

Alfabet klopt niet meer na automatisch synchroniseren ipod touch

Ik heb hier al eerder een topic over geopend maar heb er nog steeds last van het probleem is anders dan de vorige keer, vandaar een nieuw topic.
    Alle muziek staat goed op mijn ipod (ca 9000 nummers).
    Ik voeg nummers toe in itunes, sluit hierna mijn ipod aan en wacht tot hij klaar is met synchroniseren, ontkoppel hem in itunes en koppel hem los van de computer.
    Echter, als ik nu in mijn ipod ga kijken op het alfabetische overzicht staan er bij de letter ‘S’ bijvoorbeeld 40 artiesten, hierna komen de artiesten met de letter ‘T’.. Na doorscrollen komt echter weer de letter ‘S’ met een aantal artiesten, hierna weer de letter ‘T’ en vervolgens gaat het weer goed..

Heeft iemand anders soortgelijke problemen na automatisch syncen, is er een manier om het weer goed te krijgen zonder de hele ipod (weer) te wissen en opnieuw te syncen?

Bijdrager
    Gastonw

Dat heeft (dacht ik) te maken met de instellingen in je iTunes per album, namelijk de albumartiest en de artiest. Als deze verschilt dan sorteert iTunes ze niet goed

Bijdrager
    Toine van rijthoven

In itunes staat alles goed en dan zou het nog geen verklaring zijn dat op mijn iPod het alfabet ineens raar doet. De headers van het alfabet doen nl raar. De header ‘R’ met daaronder alle (album)artiesten met ‘R’ wordt gevolgd door ‘S’ daarna weer een header ‘R’ met daaronder een drietal (album)artiesten en daarna weer een header ‘S’ waarna het weer goed gaat.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.