6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Finn717

Aldi autoradio, speelt AAC?

Hi,
    In het Aldikrantje van deze week staat een autoradio met USB aansluiting.
    Officieel ondersteunde formaten: Mp3 en WMA.
    Indien ik mijn (nog te kopen) shuffle wil aansluiten moet ik dan al mijn muziek eerst van AAC naar MP3 converteren? Ik wil liever geen kwaliteitsverlies of alles opnieuw inlezen.Of zou het toch werken middels AAC?

mvg Marc[size=18:5528cd60fd][/size:5528cd60fd]

Bijdrager
    Ja Rune

is al een thread van.

Bijdrager
    Zweefvliegerke

ik zou er maar vanuit gaan dat die aldi-speler AAC niet ondersteund…

Bijdrager
    osxy

als je je shuffle op een aux in aansluit maakt het niet uit welk formaat het is!

Bijdrager
    Jack4ya

Wij hebben deze “kansloze” autoradio wel gekocht, en ja het uiterlijk is niet fraai, maar schijnbaar is de audio wel goed (Ik hoor dat niet, vriendlief wel) zeker voor dat geld. Al onze oude mp3 backup ceedeetjes kunnen nu rechtstreeks gespeeld worden. Erg handig… ook voor drie uur concert of zo;-)

Dus hij blijft bij ons, alleen die usb aansluiting he:

Hij lijkt de usb stick te herkennen en maakt een AUDIO map aan waarin de radio de opgenomen .wma bestanden in plaatst. Maar hij wil de .mp3s niet herkennen, niet in de root, niet in de AUDIO map. Terwijl diezelfde mp3s gebrand op cd geen probleem opleveren. Iemand een idee hoe ik dit kan oplosssen? Verder las ik iets over 32fat systeem ofzo voor de usb stick.

Bijdrager
    Stutger

Het zou kunnen dat je dan eerst je USB stick nog een keertje moet formatteren, of iets dergelijks. FAT32 is namelijk een vorm van een (Windhoos) bestandssyteem. Je hebt NTFS en FAT32, als ik mij niet vergis.

Maar ik weet het niet helmaal zeker, aangeizien ik alweer een tijd Mac gebruik en dus ook al lang geen kapotte computer in m’n handen heb gehad:wink:

Succes.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.