5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Steph

Albumplaatjes iPhone 3G (2.2)

Hallo,

Ik heb vrijwel bij elk album in mijn iTunes een albumplaatje. Plaatjes zijn zelf opgezocht en toegevoegd dan wel via de bekende ‘Haal albumplaatjes op’ knop.

Maar ik krijg niet bij alle albums die op mijn iPhone staan een albumplaatje. Bij ongeveer 2/3 staat er niets. Terwijl ik zeker weet dat er alle albums (die op m’n iPhone staan) een plaatje zit.

Met een klein onderzoekje weet ik dat het geen verschil maakt of de plaats zelf of via iTunes zijn toegevoegd.

Hebben hier meer mensen last van ?

Weet iemand hoe ik overal een plaatje bij krijg ?

– edit –

Waarschijnlijk heb ik bij het overnemen van mijn broers bibliotheek niet de albumsplaatjes overgenomen. Heb toen eerst muziek op me iPhone gezet voordat ik album plaatjes ging zoeken via iTunes.
    Na alle muziek er opnieuw te hebben heb opgezet, is bij elk album een plaatje te zien.:)

Nu denk je… maar er was toch geen verschil tussen zelf toegevoegde plaatjes en gevonden plaatjes via iTunes ?!
    Dat klopt… maarrr ik had natuurlijk nog de map met albumplaatjes van mezelf in me Muziek map staan. Dus er waren wel enige albumplaatjes bekend.

Bijdrager
    MacBoot

het kan ook aan de iPhone software liggen
    bij mij kloppen sommige album covers ook niet
    dan heeft Stereophonics bijvoorbeeld Nirvana als album cover terwijl het wel goed in iTunes staat:roll:

Bijdrager
    Steph

Hmm ok. Zat nu even wat muziek erop nieuw op te zetten en dan pakt ie hem wel.

Zit trouwens nog een fout in de software. Als je bijvoorbeeld 2 albums hebt die Greatest Hits heten. Dan voegt hij deze 2 albums samen als je in het ‘Album’ tabblad zit. Hij kijkt dus niet naar de artiest, enkel naar de album benaming.

Bijdrager
    MacBoot

moet je verzameling aanvinken

Bijdrager
    Steph

Waarom ?

Ik heb het probleem bij:
    Greatest Hits – The Offspring
    Greatest Hits – Blink 182

In iTunes doet hij dit wel gewoon goed en dit lijkt me niet een gevalletje van een verzameling van artiesten.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.