6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    alfa156a

albumillustraties zichtbaar via netwerk?

Als ik via mijn netwerkje op mijn MacBook iTunes beluister vanaf de iMac krijg ik wel albumillustraties te zien die ik zelf op de iMac heb gezet, maar niet de illustraties die ik via iTunes heb binnengehaald. Is dit mogelijk en zo ja hoe kan ik dit dan voor elkaar krijgen? Ik heb hierover nog geen draadje gezien op het forum.

Bijdrager
    Pieterr

De illustraties die je zelf hebt toegevoegd (via “Get Info”) staan in de audio files zelf (.m4a, .mp3).
    Illustraties die je via iTunes binnenhaalt worden niet in de audio files zelf opgeslagen.
    Een clumsy manier om de boel te fixen is om de via iTunes opgehaalde illustraties nogmaals handmatig toe te voegen.
    (Maar misschien weet iemand nog een betere oplossing voor dit probleem.)

Bijdrager
    barto7

Op afstand gebruik maken van je iTunes via TuneConnect.
    Hiermee gebruik je je locale machine als een remote control voor iTunes, de remote machine speelt af.
    Dit gebruiken wij om vanaf vijf machines invloed te kunnen uitoefenen op de muziek.

Bijdrager
    alfa156a

OK dan, ik zal eens kijken naar TuneConnect.

Bijdrager
    alfa156a

Ik heb net TuneConnect geïnstalleerd. Leuk progje. Nu kan ik wel vanaf mijn MacBook invloed uitoefenen op de muziek op mijn iMac maar hiermee kan ik geen muziek horen op mijn MacBook. Ik krijg nu wel mijn albumillustratie te zien. Of moet ik een instelling toepassing die ik gemist heb.

Bijdrager
    barto7

Dat klopt, zoals gezegd: TuneConnect is een afstandsbediening, de remote machine speelt af.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.