6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Rikk

Albumillustraties iPod kloppen niet

Ola,

Ik heb een klein probleempje met mijn iPod. Wilde hem net in de computer stoppen om wat nieuwe muziek er op te zetten, hij bleef vast hangen (niet loskoppelen tekentje knippert niet).
    Nu zijn alle albumillustraties door elkaar gehusseld terwijl ze in iTunes gewoon kloppen..

Nu is dit meestal (in mijn geval) een voorbode van een crash (dit is mijn 4e 5th gen. 80gb)

Iemand dezelfde ervaring gehad/een oplossing gevonden?

Rik

Bijdrager
    Rikk

Niemand?

Bijdrager
    BloomPod

Geen ervaringen, maar bij dit soort problemen gewoon je iPod herstellen via iTunes. Daarna zou alles moeten werken.

Bijdrager
    Rikk

ik ben alvast een back up aan het maken zodat ik niet al m’n muziek kwijt ben

Bijdrager
    sanius

Ik heb er geen ervaring mee, maar het klinkt idd als een voorbode voor kapotheid.

Ik vind dat de iPod ook te snel kapot gaat. Niet zo snel als mp3 spelers van andere merken maar toch is het een beetje teleurstellend.

Bijdrager
    Rikk

Ja daar baal ik ook enorm van.. zoals ik zei zit ik alweer aan m’n vierde. Ik hoop dat ik ergens een gratis backup programma vind zodat ik hem kan resetten want al m’n muziek staat op verschillende plekken..

Als ie kapot gaat ben ik verzekerd dus dat is niet het directe probleem..

Misschien dat iemand nog gratis backup programma’s kent?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.