7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    hevo88

Albumillustraties in iTunes 10

Sinds ik iTunes 10 heb geïnstalleerd mis ik nogal wat album-illustraties die ik voorheen wel had. Daarnaast is het zo dat bij het rippen van CD’s in iTunes 10 ik vaker niet dan wel de album-illustratie mee krijg. Wanneer ik onder ‘Geavanceerd’ de missende album-illustraties alsnog probeer op te halen, geeft dat ook geen resultaat. Hebben anderen ook deze ervaring? Handmatig toevoegen is wel mogelijk maar zeer bewerkelijk. Daarnaast moet het toch gewoon werken? Zeker voor die CD’s waarvan ik de illustraties in het verleden wel had. Dank alvast voor jullie reacties.

Bijdrager
    MacMeijers

Ben je wel ingelogd met je account?

Bijdrager
    Oppie

Heb je wel in het Weergave menu=>Toon altijd illustratie aangezet?

Bijdrager
    KarelWillem

Alle CD’s met minder dan 5 nummers (het was 5 geloof ik?) laten standaard de hoes niet meer zien.

Die moet je inderdaad zelf aanzetten (zoals Oppie al aangeeft).

Inactief
    Anoniem

Wanneer er meer dan vijf nummers in een album voorkomen, wordt cover art getoond.

Bijdrager
    hevo88

@ MacMeijers: wat bedoel je met ingelogd met account? Om CD’s te rippen hoef ik niet in te loggen.

@ Oppie en KarelWillem: ik heb de instellingen niet veranderd tov het verleden. De door Oppie genoemde optie ‘Toon altijd illustratie’ staat inderdaad aan.

Alles nog eens nagelopen maar ik blijf vele illustraties missen. Ook van CD’s die je in de iTunes store gewoon kunt kopen.

Bijdrager
    KarelWillem
    hevo88 op 26 september 2010

@ MacMeijers: wat bedoel je met ingelogd met account? Om CD’s te rippen hoef ik niet in te loggen….

Nee. Maar wel om gebruik te maken van de mogelijkheid CD-covers op te halen van Internet(?).

hevo88 op 26 september 2010

…@ Oppie en KarelWillem: ik heb de instellingen niet veranderd tov het verleden….

Dat hoeft ook niet. Dat deed Apple na de update gratis en voor niets voor je.
    Standaard staan de covers voor alle CD’s met minder dan 5 nummers uit.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.