6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    turrrbothijs

albumillustratie probleem

ik ontdekte vandaag dat op mijn iPod album plaatjes soms verkeerd worden weergeven, bijvoorbeeld ik luister U2 en kreeg een plaatje van black eyed peas, en bij een ander liedje van hetzelfde U2 album kreeg ik een plaatje van de macosx podcast te zien, iemand een idee

Bijdrager
    Moode

Al gecontroleerd of het in iTunes wel allemaal klopt???

Bijdrager
    turrrbothijs

ja , hij laat ze wel goed zien, maar als ik bij info van een liedje kijk is het plaatje onzichtbaar, maar wel aanklikbaar

Bijdrager
    jay.eye.em

Hmm, als iTunes de Album Art goed weergeeft, zit het probleem waarschijnlijk in de software van je iPod. Ik zou niet weten of het probleem opgelost kan worden door je iPod te rebooten. Ik weet niet of er je er hier iets over kan vinden, dus zoek maar raak.:wink:

Bijdrager
    junjur

dit is een bekend probleem. ik had er ook last van met m’n nano en ik was niet de enige. Was een tamelijk actief topic over op een bepaald moment. Als je de muziek nog op je computer hebt moet je de ipod updater even draaien en de ipod leeg maken, daarna de muziek er weer via iTunes erin gooien. Heb je de muziek niet meer op je computer, dan heb je volgens mij een probleem. Misschien eerst via het één of andere programma (zie de sticky) terugzetten op je computer.

deze sticky:
    http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=66574

Bijdrager
    turrrbothijs

ik heb de oplossing gevonden, bij iPod opties in iTunes even uit en weer aan zetten dat je albumillustraties wil zien

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.