3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    darkchocolate

albumcovers gewist

Hallo,
    jullie hebben vast ook wel een ipod waar je album covers op kunt zetten. Nou doe ik dat met mijn Nano handmatig per album. Ik heb mijn ipod iets langer dan halfjaar, en in diezelfde periode werden al mijn albumcovers al een paar keer gewist, zodat ik alle covers wéér opnieuw mocht instellen. Dit vond ik geen probleem omdat het maar af en toe gebeurde. Maar nu vraag ik me toch af waar het probleem eigenlijk aan ligt, aangezien me dit al een paar keer achter elkaar gebeurt. En het kost me altijd aardig wat tijd om die coverflow weer compleet te krijgen.

Bij mijn itunes zie ik dan ook dat er elke keer (als mijn covers gewist worden) dat er een rijtje nieuwe slimme afspeellijsten toegevoegd worden aan mijn ipod. Zelf vind ik het ook onlogisch dat ik die afspeellijsten krijg, ik heb er nooit om gevraagd ofzo.

Kent iemand hetzelfde probleem, of weet iemand hier iets van?

Bijdrager
    MegaChriz

Wat voor namen hebben deze slimme afspeellijsten?
    Komt het verdwijnen van de albumcovers voor vlak na synchronisatie met een Mac?

Bijdrager
    darkchocolate

(Muziek, Films, Huurfilms, Podcasts etc.)
    ik heb wat alternatieven geprobeerd, het blijkt dat Winamp ook al geen controle heeft over de albumcovers op je ipod. Ook heb ik de nieuwste Itunes even geïnstalleerd. Ik ga eerst alle albumsillustraties er af halen (als je ze ververst worden de covers op je ipod zwart, tenminste bij mij) en ze maar weer opnieuw inzetten :x

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.