4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    SwayZ

Album kopen in UK store

Het nieuwe album van The Brand New Heavies is uit in de Itunes store UK. Op de Belgische winkel is er vooralsnog niets te vinden. Is het mogelijk om albums te kopen op de UK winkel? Zijn daar dan extra kosten aan verbonden (omrekening pond met visa)?
    Of is er een mogelijkheid om aan de Itunes store te vragen wanneer een album gereleased zal worden? En of het uberhaupt ooit op de store zal komen. Ik vind namelijk ook geen albums van TOOL. Toch een redelijk bekende band.
    Alvast bedankt voor de reacties,
    SwayZ

Inactief
    Anoniem

Nope… je kunt niet in een buitenlandse Store kopen, dat heeft met bepaalde copyright-wetten te maken. Als het kon kocht ik alles in de US Store (veel groter aanbod, goedkoper en serie’s en films).

De Belgische Store heeft volgens mij de meeste van hun albums, dus ik neem aan dat de nieuwste er ook wel in komt.

Bijdrager
    Turbanus

Ik heb ooit iemand aan een account geholpen in de UK. Maar dat kan alleen als je een gift-certificate hebt gekregen of gekocht in de UK. En dan bedoel ik dus niet de electronische versie, want dan komt de iTunes-politie in aktie!

Bijdrager
    SwayZ

Ik zal dan maar braafjes wachten.
    Merci !

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.