5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    Richard74

Album art naar de klote

Een tijdje geleden heb ik toch een abonnement Apple Music genomen. Mijn muziek werd in de iCloud-bibliotheek gezet. Geen risico las ik want je originele files kunnen hierdoor nooit beïnvloed worden. In iCloud hebben veel albums afwijkende covers, maar goed dat is niet anders. Nu zit ik eens door mijn iTunes-bibliotheek te scrollen en tot mijn grote schrik zie ik heel veel covers die compleet verkeerd zijn. Van veel albums sommige nummers en van andere allemaal.

Hoe kan dit? Ik baal hier vreselijk van want ik heb daar heel veel tijd ingestoken….

Bijdrager
    pruus

Heb jij de laatste iTunes in gebruik? In een vorige versie heb ik het ook gehad, en wonder boven wonder weer goed gekomen. Stond in iTunes goed, maar op de iPhone stonden onregelmatigheden. Dus wellicht kost het iets meer tijd om alles goed te synchroniseren. Nu vanzelf wel goed.

Bijdrager
    Milez

Ik heb nooit Apple Music gehad en bij mij is de album art voor sommige albums ook in de war geraakt. Zou es moeten uitzoeken of dat zowel op de Mac als op de iPhone en de iPad is, maar daarvoor stoort het me niet genoeg.

Bijdrager
    dimelot

Bij mij is exact hetzelfde gebeurd.. ik dacht probeer apple music voor 3 maanden.
    En misschien gebruik ik het verkeerd, maar op mijn iphone is ook al mijn album art veranderd.
    Op mijn Mac tot nu toe nog goed..

Ik weet geen oplossing, maar hou dit draadje in de gaten.

Bijdrager
    Richard74

Ik heb de Itunes Library file vervangen door een oudere versie. Daarna nog wel wat dingen opnieuw moeten toevoegen maar goed. Vervolgens nog een keer getest met inschakelen iCloud-bibliotheek maar weer hetzelfde verhaal. Ik heb het nu dus uitgeschakeld. Ik vind het superhandig om mijn albums overal af te kunnen spelen, maar niet als het mijn originele bestanden muteert. Daar heb ik net iets te veel werk in zitten.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.