6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    TheGhostOfWhatever

album-art (iTunes 8.0

hey,

een paar vraagje over itunes 8.0:
    – Is het mogelijk om voor een artiest een andere album-art (in grid-mode) te gebruiken (denk hierbij aan afbeeldingen als op last.fm?zo ja, hoe dan?

alvast bedankt,
    Robbe

EDIT: enkele typfoutjes weggehaald

Bijdrager
    demandiebakt

album selecteren, info tonen en een nieuwe albumillustratie naar het albumillustratie vakje toe slepen

Bijdrager
    TheGhostOfWhatever

maar behoud ik (als ik dan bv. naar de albums kijk op men touch) de juiste album art (want dan wil ik die artist liever niet zien)

Bijdrager
    demandiebakt

wil je dan album art die alleen in grid mode anders is, en verder op je iPod Touch wel gewoon zo staat als het hoort?
    in grid mode kan je ook op artiest selecteren maar dan zie je verschillende album hoezen bij 1 artiest als je er met de muis over gaat.
    voor zo ver ik weet kan er maar 1 afbeelding per album en die is overal gelijk.

Bijdrager
    error

Ga in de Grid View (onder Artists, Genre en Composers) en ‘skim’ naar een ‘hoesje’ die je representatief vindt voor de artiest, het genre of de componist.

Ctrl-klik (of right-click) dan op je keuze en selecteer ‘Set Default Grid Artwork’ uit het contextueel menu. Bingo!

Je kunt dus alleen een keuze maken uit een van de afbeeldingen die je als album cover gebruikt. Wil je dus een foto van de aftiest als afbeelding bij ‘Artist’ dan moet je een van de albums van die artiest voorzien van een foto als Artwork.

Bijdrager
    TheGhostOfWhatever

het spijtige is dat je de foto moet bijhouden (dus eventjes andere foto, standaard instellen, werkt niet!)
    en dat als je aan 1 nummertje nog een extra foto toevoegd hij die niet toont in de grid mode (weet iemand hoe men dit gedaan moet krijgen?)

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.